برای اطلاع از آخرین وضعیت او با سعید سلطانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای تحقیق و تفحص از پرونده زنجانی با او تماس گرفتیم.

گروه سیاسی:   سعید سلطانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای تحقیق و تفحص از پرونده زنجانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده به افکارنیوز گفت: «درحال حاضر به دنبال پیگیری کارهای مربوط به گواهی جعلی بابک زنجانی از بانک تاجیکستان هستیم. مورد دیگر اینکه وی زمینی را به عنوان وثیقه در رهن وزارت نفت گذاشته بود که آن زمان چون زمین کاربرد تجاری داشت و چندین طبقه بود مبلغی بسیار بالا به عنوان وثیقه محسوب می شد. اما بعد از اختلاف بابک زنجانی با شهرداری، پروانه و مجوز ساخت زمین لغو می شود. همین موضوع نیز کاهش فاحش ارزش زمین موردنظر را به دنبال داشت. در واقع همان وثیقه هم دیگر ارزشی ندارد. »

سابق بر این گفته شده بود پرونده بابک زنجانی بعد از تحقیقات لازم به صحن علنی مجلس و در صورت وجود تخلف دراختیار قوه قضائیه گذاشته خواهد شد. سلطانی در این زمینه نیز می گوید: «متاسفانه بابک زنجانی از این تاخیر استفاده کرد. وی در همین مدت در چند کشور جای پای خود را باز کرده و خیلی تند و تیز به جلو می رفت. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات