پزشکیان در گفت و گو با افکارنیوز؛

یک نماینده در نطقش می گویید فکر می کنم فلان دستگاه اشتباه کرده است این دستگاه می تواند بگوید من اشتباه نکردم و این هم دلایل و این هم شواهد و دیگر نیازی نیست این فرد را متهم کنند.

گروه سیاسی - نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد حکم دادستان برای احضار علی مطهری به افکار نیوز گفت: آقای مطهری در نطقی که انجام داه است گفته است من فکر می کنم این اتفاق افتاده است، قوه قضاییه هم می تواند بگوید این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش افکارنیوز؛ مسعود پزشکیان اظهار داشت: اینکه قوه قضائیه بخواهد وی را احضار کند یا حکم بنوسید و وی را دعوت کند و یا بخواهد وی را جلب کند مقداری غیر منطقی است زیرا قوه قضاییه می تواند در زمینه سخنان مطهری شفاف سازی کند و بگوید اینگونه که مطهری مطرح کرده نبوده است.
پزشکیان تصریح کرد: جای تعجب است که قوه قضاییه آقای مطهری را برای بیان سخنانش به دادگاه بکشاند و این یعنی اینکه کسی نباید حرف بزند.

وی ادامه داد: یک نماینده در نطقش می گویید فکر می کنم فلان دستگاه اشتباه کرده است این دستگاه می تواند بگوید من اشتباه نکردم و این هم دلایل و این هم شواهد و دیگر نیازی نیست این فرد را متهم کنند.
نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به سخنان باهنر نایب ریس مجلس در مورد احضار مطهری گفت: به نظر ما این ضایع کردن حق مجلس است.

وی بیان کرد: مردم در ذهنشان نسبت به مجلس، قوه قضاییه و دولت نظراتی به جز نظرات ما دارند و سوال می کنند. من به عنوان نماینده مردم باید جسارت این را داشته باشم که حرف مردم را در مجلس بزنم و این قوه و یا دستگاه مربوطه است که باید با دلایل و شواهد در این مورد شفاف سازی کند تا ذهنیتی که در مردم است ازبین برود.

پزشکیان خاطرنشان کرد: نباید اینگونه باشد که اگر کسی حرف مردم را زد چه درست و چه غلط بگویند تو مجرمی، این رفتار ها درست نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات