از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش افکارنیوز ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (سه شنبه) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اقدام مؤثر در تکمیل و تعریض راه پیشوا و شریف آباد تذکر داد.

انصاری، آغاجری، بهمئی، جلیلی و صامری نمایندگان آبادان، رامهرمز، مسجد سلیمان و خرمشهر به وزیر کشور در خصوص اجرای مصوبه تبدیل بندر امام خمینی به شهرستان و برخورداری مردم آن از حقوق قانونی خود و رسیدگی به مطالبات به حق مردم بندر امام خمینی تذکر دادند.

خجسته و نظری مهر نمایندگان همدان و کردکوی به وزیر دادگستری در خصوص توجه به محاکمه سریع و بدون اغماض مفسدان اقتصادی و برخورد قانونی با آنها تذکر دادند.

مفتح، قاضی پور و محجوب نمایندگان تویسرکان، ارومیه و تهران به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت در خصوص ممانعت از کاهش تعرفه واردات سیب درختی تذکر دادند.

تأمینی و نظری مهر نمایندگان رشت و کردکوی به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم توجه به فشار بانک ها به کشاورزان وام گیرنده تذکر دادند.

تأمینی نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به مطالبات گلخانه داران گیلان و به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به پدیده شوم زیرمیزی تذکر داد.

دستغیب و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر کشور در خصوص تسریع در امدادرسانی به محاصره شدگان بارش برف اخیر در شیراز و حومه و برقراری راه مواصلاتی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بازگشایی راه های مواصلاتی شهرستان شیراز و روستاهای تابعه و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برقراری وصل آب و برق مشترکان شیرازی و پیش بینی و آمادگی در مواجهه با بارش های آینده تذکر دادند.

قاضی پور، محجوب و فرهنگی نمایندگان ارومیه، تهران و تبریز به رئیس جمهور در خصوص عملی کردن دستور امروز وی در سمینار استانداران برای احیا و نجات دریاچه ارومیه تذکر دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات