عضو کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتقاد از سفر هیأت انگلیسی به ایران اظهار داشت: جک استراو این بار می خواهد چه دانه ای بکارد که در آینده میوه آن را برداشت کند؟

به گزارش افکارنیوز ، علی عرب، عضو کمیسیون تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتقاد از سفر هیأت انگلیسی به ایران اظهار داشت: سفر جک استراو و هیأت پارلمانی انگلیس در نگاه اول شاید یک اتفاق خوشایند جلوه داده شود؛ سفر یک هیأت پارلمانی که تقریبا یک اتفاق متداول بین کشورهای مختلف است.

وب افزود: اما نباید فراموش کرد که این هیأت از کدام کشور و به سرپرستی چه کسی صورت گرفته است. مردی که نقش بسزایی در توافق سعدآباد داشت و بارها از آن به عنوان دست آوردی بزرگ برای خود یاد کرده و به نوعی آن را ناشی از ترس هیأت وقت مذاکره کننده ایران جلوه داده و آن را ثمره حمله به عراق نامیده است.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر که جک استراو به ایران سفر کرده، درحالیکه دیگر وزیر امور خارجه انگلیس نیست ولی مسئول سابق مذاکرات هسته ای در ایران رئیس جمهور شده است، این سوال بوجود می آید که وی می خواهد چه دانه ای بکارد که در آینده میوه آن را برداشت کند؟

عرب در پایان خاطرنشان کرد: البته این گونه فرش قرمز پهن کردن های بی مورد که در مورد هیأت اروپایی هم اتفاق افتاد تا کنون نه تنها نتیجه مثبتی نداشته بلکه ضررهایی هم داشته که با سکوت مسئولین مربوطه همراه بوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات