علیزاده طباطبایی

وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در مورد پرونده موکلان خود یعنی فاطمه و مهدی هاشمی توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی عصر امروز یکشنبه که در مراسم ختم مادر احمد پورنجاتی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در دور ششم در جمع خبرنگاران در مورد پرونده موکل خود یعنی فاطمه هاشمی توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

وی در همین زمینه اظهار کرد: در پرونده فاطمه هاشمی از ابتدا جرمی اتفاق نیفتاده است. بنده قبل از تشکیل دادگاه هم اعلام کرده بودم که برادران لاریجانی بزرگوارتر از این هستند که شکایتی بکنند.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه آقای لاریجانی از فاطمه هاشمی شکایتی نکرده بود، اعلام جرم دادگاه علیه موکل خود را غیرقانونی دانست و گفت: در این باره به دادگاه اعلام هم شده بود اما توجهی صورت نگرفت.

وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اخیرا آقای لاریجانی خواستار مختومه شدن پرونده فاطمه هاشمی شده و نامه رئیس مجلس امروز به دادگاه ابلاغ شده است تا آنها امروز تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: وقتی مشخص شود که شاکی خصوصی وجود ندارد مدعی العموم نیز نمی توانند ورود کنند.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه در مورد پرونده فاطمه هاشمی بین بازرس و دادیار اختلاف نظر وجود داشته است، گفت: باید این اختلاف نظر به دادگاه فرستاده می شد بنابراین بهترین کار این است که دادگاه نقص تحقیقات بگیرد و به دادگاه بفرستد تا این پرونده جمع شود.

وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی در خصوص پرونده موکل دیگرش یعنی مهدی هاشمی نیز، گفت: هیچ خبری نیست.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه اسنادی از خارج از کشور در مورد پرونده آقای مهدی هاشمی آمده است، تصریح کرد: این را از سخنگو بپرسید اما ما امیدواریم هر چه زودتر دادگاه برگزار شود.

وی در پایان از نقص های پرونده مهدی هاشمی نیز اظهار بی اطلاعی کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات