نماینده مردم مشهد گفت: انتظار حداقلی این بود که آقای جنتی با رسانه های چون یالثارات و ۹ دی همانند بهار و قانون که خودشان تخلفشان را پذیرفتند، برخورد می کرد.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره هفته نامه یالثارات مبنی بر اینکه ادبیات این هفته نامه در شان نظام نیست! ، گفت: قانون تشخیص و تطبیق ادبیات رسانه ها با شان نظام تطبیق داده شود را به عهده وزیر ارشاد نسپرده است.

وی افزود: البته آقای جنتی درباره ادبیات هفته نامه یالثارات نظر شخصی شان را گفتند، نظر ایشان در این مورد مثل دیگر نظرات شخصی شان محسوب می شود و قاعدتا نظر مرجع قانونی برای تعیین درستی و یانادرستی ادبیات این رسانه قلمداد نخواهد شد.

پژمان فر با بیان اینکه وزارت ارشاد باید نگاه پدرانه به رسانه ها داشته باشد، تاکید کرد: انتظار حداقلی این بود که آقای جنتی با رسانه های چون یالثارات و ۹دی همانند بهار و قانون که خودشان تخلفشان را پذیرفتند، برخورد می کرد.

نماینده مردم مشهد گفت: مواجه دوگانه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و وزیر ارشاد با یالثارات و ۹دی با مشی دولت آقای روحانی که خودشان می گویند اعتدالی است، همخوانی ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات