نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی مذاکرات کارشناسی توافق نامه ژنو با حضور اعضای تیم مذاکره کننده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مصوبات مذاکرات کارشناسی ایران و نمایندگان ۵+۱ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هفته بعد روزهای دوشنبه و سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی مسائل روز کشور جلسه خواهند داشت که به طور حتم بررسی مصوبات نشست های کارشناسی بین ایران و کشورهای عضو ۱+۵ در دستور کار این جلسات خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می کنیم تا با دعوت از آقای ظریف و مذاکره کنندگان ایران و پنج به علاوه بتوانیم، بررسی خوبی را در این رابطه داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با انتشار عمومی متن مذاکرات ایران و پنج به علاوه یک ادامه داد: خوب است که دستگاه دیپلماسی در این رابطه موضع بازتری داشته باشد و اطلاعات را آزادانه در اختیار مردم بگذارد.

حقیقت پور گفت: البته ما به مذاکره کنندگان خود اطمینان داریم و آنان جزو بچه های انقلاب می دانیم.

وی با اشاره به محکومیت دیدار ظریف از مزار عماد مغنیه گفت: باید گفت که فضولی آمریکا در چنین مواردی موقوف، عماد مغنیه در قلب تک تک ایرانیان است و آمریکایی ها حق دخالت در چنین مواردی را ندارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات