در پی انتشار خبر سردار نقدی با این تیتر که «بسیج مصر و اردن به زودی تشکیل می شود» معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تکذیبیه ای صادر نمود.

به گزارش افکارنیوز، در پی انتشار خبر سردار نقدی با این تیتر که «بسیج مصر و اردن به زودی تشکیل می شود» معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تکذیبیه ای صادر نمود.

در این تکذیبیه آمده است: روز گذشته خبری به نقل از رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با پایگاه اینترنتی بسیج مبنی بر «تشکیل بسیج در مصر و اردن» درج شده بود که این سازمان ضمن تکذیب این مطلب جهت تنویر افکار عمومی، اعلام می دارد که سردار نقدی در این مصاحبه اظهار نموده بود: «بیداری اسلامی، کشور های منطقه را در بر گرفته و جوانان آگاه و بیدار کشور ها نظیر مصر و اردن با الهام از بسیج به تکلیف انقلابی خویش برای نابودی رژیم صهیونیستی عمل می نماید» که خبرنگار با استنباط شخصی خود به اشتباه از تشکیل بسیج در مصر و اردن خبر داده بود که این موضوع تکذیب می گردد.

همچنین روابط عمومی بسیج آورده است همان طور که امام خامنه ای در دیدار سال گذشته به مناسبت هفته بسیج فرموده اند: «دستور العمل بسیج در جهان اسلام و در میان کشورهای اسلامی و ملت های اسلامی به عنوان یک دستور العمل زنده و قابل تبعیت و پیروی تثبیت خواهد شد و این تا حدود زیادی امروز هم اتفاق افتاده و انجام گرفته است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات