سلیمانی:

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اعضای دولت نباید کم ظرفیت باشند و با سؤال نمایندگان از کوره در بروند سؤال از ابزارهای نظارتی مجلس است و دولتی که حرف از اعتدال می زند باید تعادل داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبتهای برخی از مشاورین دولت و تعدادی از افراد در ارتباط با مجلس و انتخابات مجلس دهم گفت: تذکر، سؤال و استیضاح طبق اساسی ابزارهای نظارتی مجلس است و کسانی که مباحثی را در این خصوص مطرح می کنند باید بدانند که که وارد شدن به این فضاها در نهایت به ضرر خود آنها تمام می شود.

وی افزود: دولت باید به دنبال توسعه کشور و برنامه ریزی برای حل مشکلات کشور باشد و از ورود به مسائل حاشیه ای و بی فایده پرهیز کند. کارت زرد مجلس به سه نفر از وزرا به دلیل ضعف خود آنها بود و آنها نتوانستند با توضیحاتشان مجلس را قانع کنند. کارت زرد به وزرا بیانگر عملکرد ضعیف دولت در حوزه معیشت، فرهنگ و آموزش بود و اهانتهای برخی از اعضای دولت در صحبتهای خود به مردم خود به صورت جداگان جای گله دارد و.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: پیشنهاد من به دولتیان این است که به مسیری بروند که مردم و نمایندگان مردم را قانع کنند که این کار با تلاش و فعالیت میسر می شود نه با سایسی کاریهایی که مردم از آن بیزارند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: دوستان ما در دولت نباید کمظرفیت باشند و با یک یا چند سؤال از کوره در بروند و دولتی که از اعتدال حرف می زند باید تعادل خود را حفظ کند.

وی افزود: عملکرد دولت جای سؤالات بیشتری را دارد اما مجلس تلاش می کند تا حد امکان سؤالات به صحن مجلس نیاید؛ دولت باید در حوزه های مختلف از جمله برای رونق اقتصادی کشور تلاش کند نه اینکه پا روی پا بگذارد و اگر هم از آنها سؤال شود که چرا در فلان بخش ضعف دارید ناراحت شوند و مسائل را به رسانه ها بکشانند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات