اظهارات طنزنویس متواری نشریات زنجیره ای در مصاحبه با صدای آمریکا باعث جنجال و مجادله در میان محافل مختلف اپوزیسیون شد.

به گزارش افکارنیوز ، «ابراهیم-ن» اخیرا در میزگرد صدای آمریکا اعلام کرده بود ۷ درصد مردم ایران فکر می کنند باید حکومت از بین برود.

وی همچنین گفته است: افرادی که از ایران آمده اند بیرون، فقط شاید ۵ درصد اینها سیاسی هستند.

او همچنین گفته که؛ ۳۰ سال از دهه ۶۰ و اتفاق سال ۶۷ [اعدام منافقین پس از عملیات مرصاد] را باید ولش کرد، تمام شد. کسی اصلا یادش نیست. به نظر اصلا نباید این داستان را بهش توجه کرد.

«ابراهیم-ن» از جمله عناصری بود که در فتنه و التهاب سال ۸۸، اقدام به معرکه گیری در محافل رسانه های ضدانقلاب می کرد و از جمله خواستار اجرای تاکتیک اسب تروا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۸۸ شد اما رسوایی پیش آمده باعث شد تا اپوزیسیون معترض وی شده و او را واضع تاکتیک درازگوش تروا بخواند.

در پی اظهارات نامبرده، برخی عناصر ضدانقلاب در بالاترین، فیس بوک، از او به عنوان دلقک یاد کرده اند. در همین حال بالاترین در مطلبی تصریح کرد «سخنان سخیف او مشابه حرف هایی است که حسین شریعتمداری در کیهان درباره کم شمار بودن مخالفان می گوید. کیهان نیز در سال ۸۸ و ۸۹ تجمعات را ۵۰ نفری ۲۰۰ نفری عنوان می کرد. حالا ابراهیم [ن] از مخالفان ۷ درصدی سخن بر زبان می آورد و می خواهد بعد از این همه سال حضور در خارج کشور برای حاکمیت خوش رقصی کند.

سایت خود نویس نیز در این باره نوشت: مخاطب ابراهیم [ن] این اظهارات نه اپوزیسیون بلکه مقامات جمهوری اسلامی هستند و او می کوشد پالس هایی برای روز مبادا بفرستد.

خودنویس می افزاید: طرح اسب تروای ایشان موجب دستگیری مخالفان و در واقع نقطه شکست جنبش سبز بود، و بسیج توانست تمام جمعیتی را که به پیشنهاد ایشان با شکل و شمایل بسیجی بیرون آمده بودند را به نام طرفداران رژیم مصادره بکند.

سؤال ما بسیار ساده است، در این برنامه ایشان بین خودشان و کسانی که خواهان سرنگونی این رژیم اهریمنی هستند خط کشی کردند، آیا طرح اسب تروای شما مگر برای سرنگون کردن رژیم و حکومت نبود؟

فریب مخالفان و اینکه خودتان را به شکل بسیجی ها دربیاورید و بعد از اینکه محوطه را اشغال کردید تریبون و بلندگو را در اختیار بگیرید و آنها را خلع سلاح کنید، آیا برای نان بیار کباب ببر با بسیج بود یا برای سرنگونی حکومت! ؟

چرا امروز که از تمامی امکاناتی که مخالفان و کشور بلژیک در اختیار شما قرار داده بود و شما هم تا خرخره بدهکاری بالا آورده اید به طوری که اموال منزل شما را هم به وسیله شرکت ها و بانک های پرداخت کننده وام مصادره کرده اند، مجددا به فکر حفظ نظام و حمایت از روحانی و اصلاحات افتاده اید؟ درک تفاوت یک شیاد و دروغگوی فرصت طلب با انسان های صادق تنها در یک مطلب است؛ بازنگری در رفتار و اعمال آنان» .
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات