عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی از منتسبان دولت به وظایف نمایندگان آشنا نیستند بنابراین به آنان توصیه می کنم که آئین نامه مجلس را چندباره بخوانند.

به گزارش افکارنیوز ، حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامع روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات مشاور ارشد رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر نمایندگان با دولت هماهنگ نباشند مردم آنها را حذف خواهند کرد، اظهار داشت: برخی از منتسبان دولت به وظایف نمایندگان آشنا نیستند بنابراین به آنان توصیه می کنم که آئین نامه مجلس را چندباره بخوانند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی چارچوب وظایف نمایندگان را مشخص کرده است افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری همه باید به دولت کمک کنند اما این فرمایش به معنای این نیست که همه ساکت شوند و موضعی نگیرند.

*کارت زرد مجلس به معنای تقابل نیست/ دولت تحمل پذیرتر باشد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تذکر، سوال و استیضاح از وزرای دولت را حقوق حقه نمایندگان مجلس برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر مجلس به وزرای کابینه کارت زرد داد این به معنای این نیست که مجلس مقابل دولت ایستاده است بلکه نقص و اشتباه یک وزیر بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی به دولت توصیه کرد که در برابر انتقادات مجلس و نمایندگان به اعضای کابینه تحمل پذیری بیشتری داشته باشند چراکه اعتدال باید در همه ابعاد رعایت شود.

*اصلاح طلبان در هر راسی که باشند راس دیگر باید از بین برود

وی به اظهارات سعید حجاریان مبنی بر انحلال مجلس توسط دولت اشاره و تصریح کرد: مردم با اظهارات الاکلنگی اصلاح طلبان آشنا هستند و به خوبی می دانند این طیف در هر راسی که باشند راس دیگر باید از بین برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات