یک رسانه وابسته به طیفی از عناصر ضد انقلاب تصریح کرد اپوزیسیون جمهوری اسلامی به دور از مردم است و از تناقضات متنوع رنج می برد.

به گزارش افکارنیوز ، ایرانیان دات کام در توصیف بخشی از این تناقضات نوشت: آنها از دموکراسی می گویند اما به اعضاء خود اجازه نمی دهند که در امور سیاسی و تشکیلاتی دخالت کنند. از جبهه ملی، مصدق و نهضت مقاومت ملی می گویند اما با کودتاگران [آمریکا و انگلیس] همکاری می کنند.

این سایت ادامه می دهد: اپوزیسیون از طبقه کارگر می گویند اما از کانال های تلویزیونی استفاده می کنند که صاحبان آنها با کارگران مهاجر در اسرائیل و کشورهای عربی همچون برده رفتار می کنند. از کلمه دهان پرکن تفکر و تعقل جمعی می گویند اما وسیله و ابزاری همچون این وبسایت برای دخالت جمع فراهم نمی کنند.

از سیاست های رژیم انتقاد می کنند اما از لاشخورهای وهابی و سلفی در سوریه دفاع می کنند. ایرانیان دات کام افزود: این طیف از خلیج فارس سخن می گویند اما از شیوخ عرب دستور می گیرند. یا از حقوق بشر می گویند اما از امکانات مالی و دستگاه های تبلیغاتی ضد بشری ترین رژیم های عربی در منطقه استفاده می کنند، از برتری نژاد آریا می گویند و به مردم عرب توهین می کنند. اما شیوخ عرب تبعیض گر را می ستایند و با دستگاه های تبلیغاتی آنها همکاری می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات