مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حجت الاسلام ذوالنور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در راهپیمایی سی و پنجمین بهارانقلاب اسلامی در جمع مردم خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی ما قدرت دو قطبی آن روز جهان را باطل کرد.

  حجت الاسلام ذوالنور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در راهپیمایی سی و پنجمین بهارانقلاب اسلامی در جمع مردم خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی ما قدرت دو قطبی آن روز جهان را باطل کرد.

وی افزود: قبل از انقلاب ما در ذلت زندگی می کردیم؛ در دوران شاهنشاهی قانون ذلیللانه کاپیتولاسیون به معنای مصونیت قضایی مستشاران آمریکایی در کشور ما اجرا می شد. با اجرای این قانون ما در کشور خودمان خوار و ذلیل بودیم. در آن دوران با ابعاد مختلف با مظاهر دینی ما مقابله می شد و یک نمونه آن کشف حجاب بود که کار به جایی رسید که چادر را از سر زنان ما به آتش می کشیدند.

حجت الاسلام ذوالنورتصریح کرد: تیرگی ها و سیاهی های آن دوران به برکت خون هزاران شهید، ایستادگی در مقابل تهدید هاو شکنجه ها با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) از بین رفت و انقلاب اسلامی ما در جهان دوقطبی آن روز به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: همه قدرت های استعماری شرق و غرب در طول این سی و پنج سال همواره از راه های مختلف با این انقلاب مبارزه کرده اند؛ وجود ۱۶۸۰۰ شهید ترور گویای این حقیقت است. جنگ ناخواسته ونابرابری که در طول هشت سال دفاع مقدس بر ما تحمیل کردند از جمله اقدامات آن ها علیه نظام جمهوری اسلامی است ولی امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته است و به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی در منطقه رشد کرده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: امروز اگر بخواهند صلح و ثبات را در منطقه خاورمیانه برقرار کنند بایستی ایران یک طرف آن باشد. به برکت جمهور اسلامی کشور ما یکی از ۱۱ کشوری است که توان غنی سازی دارد و هشتمین کشوری است که چرخه کامل هسته ای دارد. تا دیروز ما کمترین سلاح مورد نیاز خود از جمله برنو و کلاشینکف را از خارج وارد می کردیم ولی امروز جنگنده هاو موشک های دوربرد ما خواب و آرامش را از چشم دشمنان گرفته است.

وی در ادامه سخنانش افزود: آمریکا سی وشش پایگاه در منطقه دارد که نزدیکترین آن در بحرین و دورترین آن در جزایر اقیانوس هند است و هیچ کدام از این پایگاه ها از موشک های ساخته شده توسط جوانان ایرانی در امان نیستند. اگر آن ها این سی و پنج سال گزینه هایشان روی میز هست جرأت ندارند که آن را عملی کنند. آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که اگر یک زمانی فکر کنند که می توانند علیه جمهوری اسلامی خبطی بکنند و بخواهند موشکی به سمت کشور ما منفجرکنند قبل از آن که گرد وخاک موشک هایشان بلند شود موشک های ما کار آن ها را تمام خواهند کرد.

ذوالنور با اشاره به سخن حضرت امام (ره) که فرمود: اگر تا به امروز دشمنان ما کاری نکرده اند نه این که نخواسته اند بلکه نتوانسته اند ابراز کرد: مردم ما امروز آمده اند بگویند که کوفه و کربلا دیگر تکرار نخواهد شد و لحظه ای از حمایت از نظام و ولایت فقیه دست بر نمی دارند و لحظه ای از پاسداری از انقلاب درنگ نخواهند کرد. حضور پرشور مردم در راهپیمایی باعث دلگرمی مسئولین کشور شد و دولت مردان با این حضور احساس ضعف نخواهند کرد ودر مذاکرات امتیاز نخواهند.

وی در پایان گفت: دشمنان بدانند مردم ما امروز نشان دادند که پای این انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند. دنیا بداند که رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب ولایت مداری است. هدف آن ها این است که مردم را از انقلاب جدا کنند ولی مردم ما هوشیارند و پشت سر این نظام ایستاده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات