استاندار لرستان:

استاندار لرستان به مناسبت حضور شکوهمندانه مردم فهیم لرستان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از پیام صادره آمده‎ است: بی شک حضور گسترده و یکپارچه شما مردم فهیم لرستان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگ زرینی در افتخارات شما مردم لرستان است. در ادامه این پیام آمده است: حضور معنادار شما در یوم ا… ۲۲ بهمن تجدید بیعت با آرمان‎ های والای بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بود. ۲۲ بهمن روز اتحاد ملت، وحدت ملی، ائتلاف ملی، روز پیروزی، استقلال و حاکمیت ملی است.

استاندار لرستان در این بیانیه اعلام کرد: این حضور بی‎ نظیر شما خاطره حماسه عظیم سیاسی که در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری خلق گردید را دوباره زنده نمود،

او گفت: پیام شما مردم در خلق حماسه سیاسی به تعبیر جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی این بود که اولاً به نظام جمهوری اسلامی پایبند و هرگونه اصلاح و تغییری را در مدیریت بخواهید در چارچوب مردم سالاری دینی خواهید خواست و از دولتی حمایت خواهید کرد که در مسیر عقلانیت، تدبیر و با مشی اعتدالی، امیدها را زنده کند و با تعامل زنده و سازنده با جهان ضمن حفظ آرمان های انقلاب، نظرات مردم، عزت و سربلندی کشور، حرکت به سمت قله های پیشرفت دانش و فن آوری از جمله فناوری صلح آمیز هسته‎ ای را فراهم آورد.

مهندس بازوند در ادامه بیانیه خطاب به مردم فهیم و نجیب لرستان آورده است: اکنون که سیاست های کلان کشور خصوصاً مذاکرات هسته‎ ای با تأیید مقام معظم رهبری در دولت تدبیر و امید در چهارچوب منافع ملی در حال انجام می باشد و موضوعی جناحی و حزبی نیست، همه باید دست به دست هم دهیم و متعهد باشیم وزیر پرچم واحد یعنی مقام معظم رهبری حرکت نمائیم و از طرح مباحثی که خلاف مصالح کلی نظام است پرهیز نماییم.

" بازوند" تاکید کرد: اینجانب ضمن خضوع و شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت از حضور غرور آفرین شما مردم لرستان صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم و از درگاه آن یگانه محبوب جمیل برای شما مزید عزت، خلعت صحت، حسن عاقبت را مسئلت می نمایم در پایان وظیفه دارم از تمامی عوامل دست اندر کار خلق این حماسه بزرگ به ویژه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیمای لرستان صمیمانه قدردانی نمایم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات