نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مدیریت و برنامه ریزی دو عنصر مهم و اصلی در تحقق اقتصاد مقاومتی است که این دو سبب پیشرفت و تعالی جامعه هستند.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی در نخستین همایش هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در خرم آباد اظهار کرد: با توجه به هجمه های دشمن در زمینه اقتصادی با اندیشه های رهبری شاهد استقلال در مسئله اقتصاد در کشور هستیم.

وی افزود: تنها راه برون رفت از توطئه دشمن و چالش های اقتصادی را اقتصاد مقاومتی است که مسئولان باید به این امر توجه ویژه کنند.

میرعمادی بیان کرد: مدیریت و برنامه ریزی دو عنصر مهم و اصلی در تحقق اقتصاد مقاومتی است که این دو سبب پیشرفت و تعالی جامعه هستند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد اقتصاد مقاومتی باید از تمام فرصت ها و نیروها استفاده کرد و برای به نتیجه رساندن اقتصاد مقاومتی مسئولین و مدیران باید باور و اعتقاد داشته باشند و در میان مردم باید روحیه مقاومت و استقامت را تقویت کنند.

وی افزود: کاهش بیکاری، افزایش سرمایه گذاری و تولید بیشتر در سایه مدیریت و برنامه ریزی خوب است.

امام جمعه خرم آباد گفت: نبود مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی آینده نگر مهم ترین ضعف استان لرستان است.

میرعمادی بیان کرد: کلید اقتصاد مقاومتی مدیریت و برنامه ریزی است و در این راستا مسئولان و مدیران باید کمر همت را ببندند و به جای انجام کارهای بی ارزش وقت خود را صرف مدیریت و برنامه ریزی کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات