استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی باید روحیه جهادی داشت و این حرکتی است در مسیر چشم انداز ۲۰ ساله ایران و تکیه بر فعالیت های دانش بنیان است.

هوشنگ بازوند در نخستین همایش اقتصاد مقاومتی در خرم آباد اظهار کرد: کلید حماسه اقتصادی زده شده است و لرستان در این راستا پیش گام است. چراکه بعد از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نخستین استانی بود که همایش هم اندیشی برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی برگزار کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی همان اقتصادی است که کشور برای پیشرفت به آن نیاز دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی باید روحیه جهادی داشت و این حرکتی است در مسیر چشم انداز ۲۰ ساله ایران و تکیه بر فعالیت های دانش بنیان است.

وی بیان کرد: علم و دانش دو اصل در اقتصاد مقاومتی هستند و اقتصاد دانش بنیان باید جایگزین اقتصاد نفتی و سنتی در کشور شود.

وی افزود: تمام مردم باید در فعالیت های اقتصادی شرکت کنند و جذب سرمایه گذار خارجی و توسعه مناطق ازاد تجاری باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: برای راه اندازی منطقه آزاد بروجرد مجوزهایی گرفته شده و به زودی منطقه آزاد اقتصادی بروجرد راه اندازی می شود.

وی افزود: بالابودن نرخ بیکاری در لرستان یکی از معظلات استان است که با پروژه های نیمه کاره عمرانی در لرستان دو معضل اصلی استان است.

وی بیان کرد: از برنامه های مهمی که در نظر داریم فرهم کردن شرایط حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی در لرستان است.

بازوند تصریح کرد: کشت و صنعت لرستان با حضور یک سرمایه گذار خارجی احیا می شود و در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا در استان دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات