رئیس شورای اسلامی بروجرد:

رئیس شورای اسلامی بروجرد گفت: در مدت اخیر فعالیت های مختلفی انجام شده که از جمله آنها پرداخت ۱۵ میلیارد ریال به بازنشسته های سازمان شهرداری بروجرد است.

محمدرضا معظمی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد با اشاره به معوقات کارکنان شهرداری بروجرد اظهار کرد: مشکلات مالی سازمان شهرداری میراث گذشته است که خوشبختانه در این دوره حقوق کارکنان پرداخت می شود و امیدواریم معوقاتی هم که از دوره های قبل باقی مانده پرداخت شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری افرود: پروژه های جدیدی در این سازمان آغاز شده و هیچ پروژه عمرانی متوقف نشده و شهرداری مشغول خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: فروش املاک شهرداری جهت پرداخت حقوق کارکنان صحت نداشته و خرید و فروش املاک شهرداری طبق برنامه در راستای اهداف و نیاز های این سازمان صورت می گیرد و از ابتدای شروع به کار شهردار جدید، عمده معاملاتی که شهرداری انجام داده خرید املاک بوده است.

وی بیان کرد: در مدت اخیر فعالیت های مختلفی انجام شده که از جمله آنها پرداخت ۱۵ میلیارد ریال به بازنشسته های سازمان شهرداری بروجرد است.

وی تصریح کرد: در این دوره هیچ گونه استخدامی صورت نگرفته و استخدام هایی هم که شهرداری در دوره های قبل انجام داده باید ساماندهی و مدیریت شوند
معظمی در ادامه افزود: پروژه های جاده دسترسی میدان میوه و تره بار، بلوار شهید بهشتی و بازارچه های دائم و مسقف شهید چمران و نسترن مجموعا با ۶۰ واحد تجاری انجام شده و در انتظار بهره برداری است علاوه بر این پروژه های زیادی در دست اجرا داریم که از از جمله آن ها می توان به پروژه جاده کمربندی بروجرد، رینگ جنوب شهر، پل پیامبر اعظم (ص) ، بلوار شهید آیت، پل شهدا اشاره کرد.

وی افزود: پروژه حامیان کیش تا یک سال آینده انجام شود.

رئیس شورای اسلامی بروجرد گفت: طرح پایش تصویری بروجرد را تهیه کرده ایم که اجرای این طرح نیاز به ۳۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

معظمی گودرزی با اشاره به طرح درآمدزای ممیزی املاک بیان کرد: بارش های آسمانی در زمستان امسال و سرمای شدید باعث کاهش چشمگیر ساخت و سازها در این شهرستان شد که تاثیر زیادی در کاهش درآمد شهرداری داشت.

وی اظهار کرد: شهرداری در حال آمادگی برای استقبال از مسافران نورزوی است و در نظر دارد زمینه معرفی آثار تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان و رونق صنعت توریسم را فراهم کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات