نماینده ولی فقیه در سپاه قدس

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: همان گونه که امریکا در برابر دین ما ایستاده است ما هم در برابر استکبار ایستاده ایم و به زودی شاهد نابودی قدرت پوشالی امریکا هستیم.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام علی شیرازی امروز در همایش گردهمایی فعالان فرهنگی لرستان که در لبیک به مطالبه گری رفع دغدغه های فرهنگی امام خامنه ای در سالن علامه طباطبائی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: برخی فکر می کنند امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ مبارزات خود علیه رژیم پهلوی را شروع کرده است، در حالی که اولین سند مبارزاتی امام خمینی (ره) ۲۰ سال قبل و در سال ۱۳۲۱ منتشر شده است.

وی افزود: در قدیمی ترین سند تاریخی امام خمینی (ره) که در سال ۱۳۶۳ قمری تدوین شده است امام (ره) مردم را به قیام برای خدا و نجات دین دعوت کرده است.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: دعوت امام (ره) دعوت به اسلام است و در سخنان خود اظهار می کند از زمانی که دولت بی حیثیت و بی سواد پهلوی روی کار آمد دین را مورد هدف قرار داد و امام در مقابل نجات دین از دست دشمن را هدف قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به سخنان امام (ره) که می فرمایند: وظیفه ماست که در برابر خطراتی که اسلام را تهدید می کند آمادگی داشته باشیم تا خائنین به اسلام را رسوا کنیم، اظهار کرد: آیا امروز دغدغه مسئولان کشور اسلام و فرهنگ است؟ آیا نگران دین و جامعه هستند؟ و آیا دغدغه مسئولان زیر سوال بردن حکم قصاص است! ؟

حجت الاسلام شیرازی افزود: هدف ولی فقیه باید هدف پیغمبر باشد، همان گونه که هدف پیغمبر ترسیم دین بود ولی فقیه نیز باید به ترسیم و معرفی دین بپردازد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری وقتی دغدغه هایش را در جمع و برای عموم مردم بیان می کند که در جلسات خصوصی دولت به مسئولان گوشزد کرده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروزه وظیفه همه ما دفاع از دین و ارزش هاست زیرا تضعیف نظام اسلامی یعنی تضعیف دین، و وظیفه ماست که به مسئولان تذکر دهیم که وظیفه آن ها دفاع از دین و ارزش های والای آن است.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: همان گونه که امریکا در مقابل دین ما ایستاد مانیز در برابر آن ها می ایستیم و تا زمانی که امریکا در برابر ارزش های ما ایستادگی کند ما هم در برابر استکبار می ایستیم.

وی افزود: شمارش معکوس برای افول امپراطوری پوشالی امریکا شروع شده است و به زودی شاهد نابودی امریکا هستیم.

انتهای پیام

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات