نماینده ولی فقیه در سپاه پلدختر:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر گفت: دشمن به دنبال یک هدف مشخص است و می خواهد حریم ها را از بین ببرد و نگذارد که زن در جایگاه خود به اوج برسد و قصد دارد زن به عنوان یک کالا تلقی شود تا در معرض استفاده همه مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از   پلدختر ، حجت الاسلام   سید احمد   موسوی امروز در جشن میلاد کوثر که در سالن همایش   های ارشاد پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: بهترین الگوی زنان و دختران ما باید حضرت زهرا (س) باشد و در راستای اهداف این بانوی گرامی تنها اطاعت تام   سبب شفاعت می شود.
وی افزود: زن به عنوان کانون و قلب خانواده از ارزش بالایی برخوردار   است تا آنجایی که خداوند نعمت و پاداش بهشت خود را زیر پای مادران قرار   داده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر تصریح کرد: امروزه تمام رسانه های   غربی در تلاش اند تا نقش و جایگاه ویژه زن را از بین ببرند و عفت و حیا   را از زنان و دختران ما بگیرد.
حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: حجاب اسلامی از والاترین و بهترین نعمت های   خداوند تعالی به زنان و دختران است تا به وسیله   آن از آسیب ها در امان   بمانند و هدف اسلام از شرط ها و حریم هایش تنها حفظ جایگاه و قداست روح زن   است.
وی افزود: بهترین الگو برای زنان و دختران انقلابی ما باید حضرت زهرا (س) باشد چرا   که  این بانو در همه زمینه ها  همراه همیشگی پیامبر (ص) و حضرت علی   (ع) بود و مادران و همسران شهید ما نیز مانند زهرای مرضیه (س)   با عشق در   این راه قدم برداشته اند و استوار می مانند.
موسوی با اشاره به فتنه های دشمن  و جایگاه عفت و حیا در جامعه اسلامی گفت:   دشمن به دنبال یک هدف مشخص است و می خواهد حریم ها را از بین ببرد و   نگذارد که زن در جایگاه خود به اوج برسد و قصد دارد زن به عنوان یک کالا   تلقی شود تا در معرض استفاده همه مردم باشد.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: درست است که امروز نقش زنان در عرصه های   نظامی کم رنگ شده است و این نیز دلایلی دارد اما همه زنان و دختران   انقلابی باید به این نکته توجه داشته باشند که  با حفظ حریم و چارچوب های   اسلام که در جهت حفظ مقام زن است، می توانند نماینده تمام عیار زنان   پاک و دختران عفیف اسلام باشند.
وی اظهار کرد: الگوی زنان و مردان ما باید حضرت زهرا (س) باشد و ما تا زمانی که در خط اهل بیت قدم برداریم و فرزندانمان را با عشق به اهل بیت   تربیت کنیم جامعه ای پاک داریم.
وی افزود: زنان باید مواظب توطئه های دشمنان باشند که تربیت نسل آینده کشور بر عهده آن ها است و این از مهم ترین کارهای زن است که ارزش بالایی دارد.
نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران پلدختر گفت: مادران شهید و همسران   شهدای گرانقدر و فرزندان دلبندشان روی چشم ما جای دارند و هدف ما ارج   نهادن به مقام شامخ زن و این عزیزان است که در راه حضرت زهرا (س)   استوارتر از کوه ایستاده اند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات