مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: باید دقت کنیم که جامعه ما دچار تفکرات غلط غربی ها در زمینه زن و خانواده نشود و تبیین سیره حضرت زهرا (س) بهترین الگو و راه برای زنان است

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، سعید مهدوی، با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن اظهار کرد: زندگی و سیره   حضرت زهرا (س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛
وی افزود: مادر بارزترین منشا آسایش و مهر و عالیترین منبع سعادت خانوادگی است لذا کامروائی در خانه، احساس امنیت و آرامش در آن و نیز احساس قدرت و استقلال کودکان در خانواده بستگی به وجود مادر دارد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان   بیان کرد: پدر و فرزندان باید به مادر در خانواده احترام گذارند و با احسان و احترام واکرام او، جریان زندگی را همیشه در مسیر رشد نگه دارند و با تحصیل پاداش الهی ونورانیت روزافزون، فرجام نیکی را برای خود رقم بزنند.
وی عنوان کرد: دنیای غرب که در مسئله زن و خانواده دچار فقر شدید فکری شده است دنبال این است که در دنیای اسللام بنیان خانواده را سست کند.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نقش مهم خانواده و زن در سعادت بشری افزود: خانواده مهم ترین مکان برای رشد و تعالی انسان ها است و در این محیط زنان نقش محوری دارد که به هیچوجه قابل چشم پوشی نیست.
وی بیان کرد: باید دقت کنیم که جامعه ما دچار تفکرات غلط غربی ها در زمینه زن و خانواده نشود و تبیین سیره حضرت زهرا (س) بهترین الگو و راه برای زنان است.
وی تصریح کرد: امیدوارم   مادران و زنان جامعه اسلامی با الگو برداری از سیره عملی ونظری حضرت فاطمه (س) در مسیر سعادت و خوشبختی واقعی و تکامل و رشد مادی و معنوی فرزندان خود موفق و پیروز باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات