دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

خبرگزاری لرستان خبر: امیت یاردیم سفیر ترکیه در ایران به همراه معاون رایزن بازرگانی و همچنین دبیر سوم سفارت ترکیه در تهران نهم اردیبهشت به خرم‌آباد سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد، و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی  خرم آباد، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با اعلام این خبر گفت: این سفر در راستای برنامه پذیرش هیأت های اقتصادی از کشورهای همجوار خارجی و به منظور آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری لرستان انجام می شود.

محمد خاکی اظهار کرد: کشور ترکیه دروازه ی اروپا محسوب می شود و به دلیل همجواری با ایران، در برقراری مناسبات تجاری اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: تلاش می کنیم در سفر یک روزه سفیر و هیأت همراهش به خرم آباد، فرصت های دوجانبه ی همکاری را بررسی نماییم.

خاکی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده این سفر تصریح کرد: دیدار با رئیس اتاق خرم آباد و فعالان اقتصادی استان، دیدار با استاندار لرستان و شهردار خرم آباد، دیدار با امام جمعه ی خرم آباد و نماینده ی محترم ولی فقیه در استان و همچنین دیدار با رؤسای دانشگاه های لرستان، برنامه های پیش بینی شده برای حضور سفیر ترکیه و هیأت همراه وی در خرم آباد است.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرم آباد؛ آلپرچاکراغلو معاون رایزن بازرگانی و اسماعیل باش دبیر سوم سفارت ترکیه در تهران، سفیر ترکیه را در سفر به خرم آباد همراهی می کنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات