فرماندار خرم آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم آباد گفت: سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به مردم تبیین شده است و انتصاب بخشداران جدید گامی مؤثر در پیشبرد این سیاست ها است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد ، حبیب الله خجسته پور امروز در مراسم معارفه بخشداران جدید بخش های زاغه و بیرانوند شهر خرم آباد، اظهار کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید گامی مؤثر در راستای پیشرفت لرستان و شهرهای آن است زیرا با ارائه خدمات بهتر به مردم این استان امکان پیشرفت و توسعه استان را به ارمغان آورده است.

وی افزود: انتصاب بخشداران جدید گامی موثر در راستای پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید و ارائه خدمات بهتر دولت به مردم است.

خجسته پور بیان کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به مردم تبیین شده است و تحقق این سیاست ها رشد و توسعه جامعه را به دنبال دارد.

محمدجعفر طولابی مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان نیز در این جلسات معارفه حضور داشت و اظهار کرد: سیاست های کلی دولت تدبیر و امید کاملا روشن است و از هرگونه مخفی کاری و پنهان کاری به دور است.

وی افزود: دولت تدبیر وامید با هرگونه افراط وتفریط مخالف بوده وخط مشی آن بر اساس اعتدال و اعتماد به همه اقشار جامعه است.

در این جلسات که در مراکز بخش های نامبرده برگزار شد آقامیرزا دریکوند به عنوان بخشدار بخش زاغه و سیروس بیرانوند به عنوان بخشدار بخش بیرانوند معرفی شدند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات