چهارشنبه/

لرستان خبر: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی کشور و عضو مجمع تشخیص مصلت نظام چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه امسال به لرستان سفر می کند.

میلاد بهمئی در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: از چند ماه قبل مکاتباتی با سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برای حضور در لرستان داشتیم و امروز سفر یک روزه وی به لرستان قطعی شد.

وی با اشاره به تاریخ سفر دکتر جلیلی به لرستان افزود: دکتر جلیلی با پرواز 8 و 40 دقیق صبح چهارشنبه از تهران به خرم آباد می آید .

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به برنامه های سفر جلیلی  در لرستان بیان کرد: دکتر جلیلی یک برنامه در دانشگاه لرستان دارد که ساعت  10 تا 12 صبح چهارشنبه برگزار می شود و ویژه دانشگاهیان لرستان است و به موضوعاتی چون فرهنگ انقلابی و جهادی و موضوعات هسته ای می پردازد.

 وی با اشاره به حضور جلیلی در شهرستان بروجرد تصریح کرد: علاوه بر برنامه دانشگاه یک سخنرانی هم برای جلیلی در جمع مردم شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده است که ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور دکتر جلیلی در جمع مردم خرم آباد تصریح کرد: روز چهارشنبه ساعت 18 الی 20 هم یک برنامه سخنرانی در مسجد صاحب الزمان شهرستان خرم آباد برای مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات