اکران یک مستند با انتظاری چند روزه/

لرستان خبر: جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: مستند جنجالی« من روحانی هستم »بعد از چند روز انتظار دانشجویان، امروز در دانشگاه لرستان اکران می شود.

جبار امرایی در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: مستند «من روحانی هستم» امروز در دانشگاه لرستان اکران می شود.

وی با اشاره به درخواست های زیاد دانشجویان این دانشگاه برای اکران این مستند در دانشگاه لرستان افزود: از آنجایی که این مستند جنجال های زیادی در کشور به همراه داشته و با استقبال کم نظیر همراه بوده است، بنا به درخواست و مراجعات دانشجویان به دفاتر بسیج دانشگاه، تصمیم به اکران این مستند گرفتیم.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: این مستند امروز ساعت 11 در سالن دانشکده اقتصاد دانگاه لرستان اکران می شود.

این مستند که توسط گروه چند رسانه ای شفق تولید شده است، به سیر زندگی سیاسی رئیس جمهور پیش و پس از انقلاب می پردازد.

این مستند با واکنش دفتر رئیس جمهوری مواجه شد و یک منبع آگاه در این دفتر در گفت و گو با ایسنا بخشی از آن را دروغ عنوان کرده بود. اما تولیدکنندگان مستند در اطلاعیه ای اعلام کردند: سیاست شفق در کل فیلم استفاده از منابع نزدیک به دکتر حسن روحانی بود. برای مثال در ماجرای مک فارلین علیرغم روایت کاملا متفاوت آمریکایی ها که نقش پررنگی را در مذاکرات برای دکتر روحانی بیان کرده اند، کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی مبنا و در موضوع هسته ای نیز اظهارات آقایان ظریف و موسویان مبنای اصلی کار قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این اکران این مستند در بعضی از دانشگاهای کشور با مخالفت رؤسای این دانشگاه ها مواجه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات