به دلایل نا معلوم

لرستان خبر: همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) که قرار بود فردا، ۱۶ اردیبهشت در بروجرد برگزار شود، توسط دانشگاه آیت‌الله بروجردی لغو شد.

به گزارش لرستان خبر از بروجرد، همایش ملی تبیین نقش امام خمینی(ره) که قرار بود فردا سه‌شنبه، 16 اردیبهشت‌ به مدت دو روز با حضور شخصیت‌های برجسته کشور و استان از جمله حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه امام راحل(ره) و آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به میزبانی دانشگاه آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد برگزار شود، لغو شد.

این در حالی است که فراخوان این همایش ملی از سال گذشته در سطح کشور آغاز شد و برای شرکت در این همایش ملی، 120 اثر در قالب مقاله و خلاصه‌نویسی کتب امام خمینی(ره) ارسال و نیز بارها از طریق پایگاه‌های خبری اطلاع‌رسانی شد و هم‌اکنون نیز بنرها و پوسترهای این همایش ملی در سطح شهر بروجرد نصب شده است اما لغو آن از طرف دانشگاه آیت‌الله بروجردی اعلام شده است.

 فراخوان این همایش ملی در دو بخش و در محورهای حقوقی، تفسیری، فقهی و فلسفی و بخش خلاصه‌نویسی آثار امام خمینی(ره) از چهار کتاب شرح چهل حدیث، پرواز ملکوت، سرالصلاة و ولایت فقیه بوده است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات