لرستان خبر: سخنگوی کمیته دعوت از سعید جلیلی گفت: برنامه های یک روزه سفر دکتر سعید جلیلی به لرستن مشخص شده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سامان احمدی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: دکتر سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه به لرستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به برنامه های سفر دکتر جلیلی در لرستان افزود: اولین برنامه دکتر سعید جلیلی در خرم آباد زیارت قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس است و با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا سفر خود را در لرستان آغاز می کند.

سخنگوی کمیته دعوت از سعید جلیلی تصریح کرد: حضور در دانشگاه لرستان وسخنرانی در جمع دانشجویان این دانشگاه برنامه دوم دکتر جلیلی در خرم آباد است.

احمدی با اشاره به حضور دکتر سعید جلیلی در شهرستان بروجرد بیان کرد: مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ساعت 14 الی 16 روز 17 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد بروجرد سخنرانی می کند.

سخنگوی کمیته دعوت از سعید جلیلی با بیان اینکه سخنرانی دکتر سعید جلیلی در جمع مردم خرم آباد چهارمین برنامه ایشان در استان لرستان است اظهار کرد: چهارشنبه ساعت 18 الی 20 دکتر جلیلی در مسجد صاحب الزمان خرم آباد در جمع مردم این شهرستان با موضوع شعار سال به سخنرانی می پردازد.

این برنامه با همکاری ستاد مردمی مبارزه با استکبار جهانی در لرستان و تشکل اسلامی دانشجویی فارغ التحصیلان دانشگاه های لرستان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشکاه لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات