فرماندار ویژه بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار ویژه بروجرد گفت: شایعاتی که در مورد سفر سید حسن خمینی رایج شده و رسانه‌های ضد انقلاب و داخلی در مورد آن مانور می‌دهند کذب است و وی بنا به دلایل شخصی خواستار به تعویق افتادن حضور در لرستان شد.

به گزارش لرستن خبر، منوچهر فراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، اظهار کرد: در یک هفته اخیر شایعات زیادی در مورد لغو سفر نوه امام خمینی (ره) به گوش می رسد که هدف همه رسانه های ضد انقلاب و انحرافی تخریب پایه های نظام است.

وی افزود: سید حسن خمینی نوه امام و یادگار ایشان است و در دل مردم شرافتمند لرستان بوده و هر زمانی که ایشان بخواهند به لرستان سفر کنند مردم این استان با تمام وجود از حضورشان خوشحال شده و استقبال گرم خود را از ایشان به جای می اورند.

فراقی با اشاره به دلایل لغو سفر سید حسن خمینی تصریح کرد: تمام مطالب ارائه شده در مورد لغو سفر ایشان کاملا کذب است و به هیچ وجه زمینه و دلیل سیاسی ندارد و به دور از هر گونه جریان انحرافی بوده است.

فرماندار ویژه بروجرد بیان کرد: من به عنوان مدیریت ارشد شهرستان بروجرد با ایشان دیدار کرده و با ایشان در این زمینه صحبت کردم که ایشان خود از سفر به لرستان پشیمان شدند و خواستار به تعویق افتادن سفرشان به لرستان شدند.

وی اظهار کرد: سید حسن خمینی بنا به دلایل شخصی خودشان خواستار به تعویق افتادن حضورشان در لرستان شدند و هر زمانی که اراده کنند ما به عنوان میزبانان ایشان آماده استقبال گرم از ایشان هستیم.

فراقی افزود: ما دعوت نامه خود را به ایشان ابلاغ کرده ایم و در این باره هیچ کس حق توهین و جسارت به‌ ساحت مقدس نوه امام خمینی (ره) را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، همایش ملی تبیین شخصیت ملی امام خمینی (ره) قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی و حجت‌الاسلام سیدهاشم رسولی محلاتی برگزار شود که یک روز از قبل از شروع همایش دانشگاه بروجرد در بیانیه‌ای این همایش را لغو کرد.

بعد از لغو این همایش رسانه‌های ضد انقلاب به طور وسیع به این موضوع دامن زدند و برای رسیدن به اهداف سیاسی شایعات مختلفی را مطرح کردند که ‌از سوی مسئولان لرستان تکذیب شد.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات