رسانه های اصلاح طلب به دنبال چه اهدافی در لرستان هستند؟

دبیرکل تشکلهای اسلامی دانشجوئی وفارغ التحصیلان استان لرستان گفت: در روزهای گذشته رسانه های و دولت موضوع اصلی و اولویت نخست خود را در لرستان لغو یک سخنرانی می دانند در حالیکه جوانان این استان از بیکاری ۶۴ درصدی رنج می برند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، ابراهیم بارانی بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران   درخصوص بهره برداری ادامه دار رسانه های زنجیره ای داخلی وخارجی ازلغو سفر سید حسن خمینی به بروجرد اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته رسانه های زنجره ای اصلاح طلب در داخل و ضد انقلاب در خارج از مرزها به یک موضوع کوجک دامن می زنند در حالیکه جوانان لرستانی از بیکاری رنج می برند.

 

وی افزود: ای کاش این افرادی که هر روز در مصاحبه با رسانه های زنجیره ای داخلی   وخارجی برای لغوسفر سید حسن خمینی به بروجرد رجز می خوانند و داد و فریاد می کنند، اشاره  کوچکی هم به موج عظیم جوانان بیکار لرستان وتعطیلی کارخانجات و مشکلات کشاورزی و دیگر محرومیت های این استان می کردند!

 

دبیرکل تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان   بیان کرد: ای کاش به جای بهره برداری از حوادث حاشیه ای خود ساخته، برای بهره برداری از استعداد های نهفته انسانی وطبیعی وجلوگیری از هرز رفتن این منابع فراوان خدادادی در لرستان  داد و فریاد می کردند و یا طرحی را ارائه می دادند!

 

وی با اشاره به جوسازی رسانه ها و عناصر معلوم الحال تصریح کرد: آنها طی این مدت نشان دادند که هیچ دغدغه ای برای حل مشکلات اصلی جامعه وبه ویژه مردم محروم لرستان ندارند؛ زیرا دغدغه اصلی آنها شده به این که چرا فلان عنصر فتنه گر مثلاً در دانشگاه شیراز سخنرانی نکرد، چرا سفر سید حسن خمینی به بروجرد لغو شد، چرا همه  مسئولان استان را عزل و دوباره از نونصب نمی کنید.

 

وی عنوان کرد: براستی اگر خیلی دلسوز مردم لرستان هستند چرا برای بیکاری ۶۴ درصدی   مردم لرستان ناله سرنمی دهند و مویه نمی خوانند؟ !

 

بارانی آرامش را رمز عبور از مشکلات لرستان دانست و اظهار کرد: ما به این جریان تمامت خواه ومدعی مردم گرائی می گوئیم که مردم ومسئولان این استان برای حل بحران بیکاری و سایر مشکلات خود نیاز به همدلی و فضای آرام و بدون تنشی دارند، تا دربستر آن بتوانند به مشکلات خود غلبه کنند. بنابراین ازشما می خواهیم اگر خیر نمی رسانید، باحاشیه سازیهای خود ساخته برای این استان محروم شر نرسانید!

 

وی با اشاره به سکوت رسانه های مدعی آزادی بیان در قبال لغو سخنرانی سعید جلیلی در لرستان افزود: این افراد اگر واقعاً برای آزادی بیان خیلی ناراحتند واین همه ازلغو سفر و سخنرانی سید حسن خمینی ناراحت هستند، چرا هیچ اشاره ای به چرائی لغو سفر و سخنرانی سعید جلیلی در لرستان نمی کنند؟ !

 

وی افزود: چرا این جریان   نمی گوید عقبه آنها درلرستان مسئولان استان را تهدید کردند که اگر سفر عضومجمع تشخیص مصلحت نظام به لرستان لغو نشود، حمام خون راه می اندازیم وآشوب به پا می کنیم؟ براستی چه ترسی از حضور دکتر جلیلی درلرستان داشتند؟ ! آیا ازاستقبال عموم مردم ازاین جانبازی که درعرصه های دفاع مقدس و سیاست خارجی وانرژی هستنه ای، با اقتدار تمام دربرابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرد وهیچ امتیازی به آنها نداد، می ترسیدند؟ !

 

دبیرکل تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان با اشاره به برخورد دوگانه رسانه های اصلاح طلب و مدعی آزادی با این موضوع گفت:   برخوردهای دوگانه اصلاح طلبان و رسانه های زنجیره ای داخلی وخارجی آنها با لغو این دوسفر، نشانگر این است که آنها خیلی نگرانی آزادی بیان برای مردم نیستند، بلکه بیشتر نگران آزادی بی قید وشرط برای تندرویها و یکه تازی های خودشان هستند.

 

وی با اشاره به اهداف جوسازی های ایجاد شده عنوان کرد: البته رسانه های زنجیره ای و حامیان آنها اهداف دیگری را از بزرگ نمائی مسائل حاشیه ای خود ساخته ومتهم کردن نیروهای ارزشی به افراطی گری دارند که همانا فرافکنی در خصوص عملکرد ضعیف ویا غلط عقبه آنها در دولت، توجیه برنامه های غلط اقتصادی وسیاسی خودشان، غبار آلوده کردن فضای جامعه برای پیداکردن حق از باطل، زمینه سازی برای موج جدید عزل ونصب ها ازجمله اهداف پنهان غوغاسالاریهای این جریان است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات