نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روابط عمومی ها در ارزش آفرینی سازمان ها، نقش ارزنده ای دارند و به همین دلیل باید از تبدیل شدن روابط عمومی به یک نهاد تبلیغاتی جلوگیری کرد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی امروز  در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: اهمیت و ضرورت روابط عمومی در هر سازمان امری بدیهی است چراکه روابط عمومی، پل ارتباطی میان مردم و مسوولان و نهادی موثر در پیشبرد اهداف و برنامه های اجرایی محسوب می شود.

وی افزود: کارکرد و هنر اصلی روابط عمومی در دستگاههای اجرایی، مردم داری و برقراری ارتباط و عامل مهم در معرفی دستگاه از طریق اطلاع رسانی موثر و هدفمند در حوزه برنامه ها و فعالیت های اجرایی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به لزوم بازنگری در نحوه عملکرد و جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی، تصریح کرد: از نگاه ابزاری و توجیهی به روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی باید پرهیز شود چراکه روابط عمومی، نهاد اصلی و محوری بیان توانمندی ها، قابلیت ها و کارآمدی دستگاه اجرایی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: با توجه به جایگاه و کارکردهای موثر و قابل توجه روابط عمومی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نقش این نهاد در فرهنگ سازی و رشد و اعتلای فرهنگی جامعه بسیار مهم و چشمگیر است.

وی با بیان اینکه بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند لازمه موفقیت در فعالیت های روابط عمومی است، افزود: برای تحکیم پایه های ارتباطی و انجام رسالت اصلی و خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از نحوه فعالیت ها و خدمات رسانی دستگاههای اجرایی، بکارگیری افراد کارشناس، متخصص ، متعهد و توانمند در بخش روابط عمومی بسیار مهم و قابل توجه است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به رسالت اصلی روابط عمومی ها در کشف و معرفی ظرفیت های سازمانی، اظهار کرد: روابط عمومی ها در ارزش آفرینی سازمان ها، نقش ارزنده ای دارند و به همین دلیل باید از تبدیل شدن روابط عمومی به یک نهاد تبلیغاتی جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جایگاه ویژه علوم ارتباطات و اطلاعات در دنیای امروز، گفت: توجه به این امر مهم در عرصه فعالیت روابط عمومی ها، موجب فراهم شدن بستر مناسب برای کسب موفقیت در عرصه خدمت رسانی با اطلاع از مطالبات و نیازهای واقعی جامعه و مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات