بسیج دانشجویی لرستان در نامه​ ای سرگشاده:

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در نامه ای سرگشاده به سید حسن خمینی خواستار اتخاذ موضعی مستحکم در قبال رسانه های بیگانه شده تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در واکنش به جوسازی های رسانه های معاند در پی لغو سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در بروجرد به یادگار امام (ره) نامه ای سرگشاده نوشتند که متن این نامه به شرح ذیل است:

 

محضر یادگار امام روح الله(ره) سلام علیکم

 

این نامه از سوی دانشجویان دلبسته خط امام روح الله به جانب حضرت عالی ارسال شده است:

 

خدا را شاکریم که با تأسی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سخن را نه از مرام دیپلماتیک بلکه از مسند انقلابی گری می گوییم و بدون هیچ گونه چشم داشتی، دل در گرو اعتلای این نظام شکوهمند اسلامی داشته و إبایی از ایثار جان و مال خویش در این راه نداریم.

 

امام(ره) فرمودند: "این نهضت ازبرکت شما زاغه نشین ها و امثال شما، یعنی این طبقه محروم پیش رفت شما طبقه محروم، چه دانشگاهی، چه روحانی و چه زاغه نشین ها وکارگرها بودید که اینطور با وحدت کلمه و بانگ الله اکبر پیش بردید".

 

اکنون چه بسیار سنگین است این اندوه برای مردمان معتقد به اسلام کوخ نشینی که با وجود تقدیم شهدای بی شمار و تنگ نمودن عرصه برای دشمنان و مخالفان این نظام، می بینند بواسطه ی اتفاقات کوچک ناشی از سوء مدیریت ها، مستکبرین و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بهانه ای به چنگ آورده اند برای هجمه به تمام ارزش ها و آرمان هایی که امام (ره) در راه به ثمر رسیدنش، آنچنان زجری کشیدند که فرمودند: "اگر تمام عالم را بگردید خسته تر از پدر پیرتان، پیدا نمی کنید. اما خدمت به اسلام از هرچیز بالاتر است".

 

بهانه ای به چنگ آورده اند برای توطئه چینی ها و آتش افروزی ها تا این مردم عزیز را در وحدت کلمه خود متزلزل کنند و با شایعه پراکنی ها و دروغ پردازی ها -که نشان دهنده ضعف و حقارت شان است – دست و پا می زنند تا امید را از دل این مردمان بصیر بربایند که اگر مراقبت ننماییم ممکن است به این هدف نایل آیند.

 

چراغ راه ما کلام نافذ امام روح الله است که فرمودند: " می دانید که قدرتمندان شرق و غرب خصوصا آمریکای بازیگر، مارهای زخم برداشته از جمهوری اسلامی هستند که از اول انقلاب به هر حیله ممکن دست زدند، از حمله نظامی گرفته تا ترور شخصیت ها تا به آتش کشیدن مزرعه ها تا انفجار کور در کوچه و خیابان ها تا دزدی و تجاوز و از همه بدتر و بالاتر تبلیغات دامنه دار تا امروز است که برای تضعیف روحیه ملت مقاوم و عزیز به هر نوع دروغ و تهمتی متشبث می شوند. ولی –بحمدلله- نه تنها هیچ یک از ترفند هایشان به هدف نرسید که نتیجه معکوس داد. اکنون از چنین مارهای زخم خورده ای نباید غافل بود."

 

بیش از ده روز است که این مارهای زخم خورده و دشمنان قسم یاد کرده در بنگاه های سم پراکنی شان حیله ای معاویه گونه در پیش گرفته اند و از لغو سخنرانی شما در شهرستان بروجرد بهره برداری سیاسی کرده و در راستای ضربه زدن به این نظام مقدس سوء استفاده می کنند.

 

و درد آورتر آنکه

 

1-دنباله های داخلی آن رسانه ها - یعنی افراطیون و فتنه گران- غافلانه دل به این مارهای زخم خورده ی خوش خط و خال بسته اند و هم صدا با بیگانگان و اجانب بر کوس تفرقه می کوبند تا فضای استان را به سمت نا آرامی و وحدت شکنی پیش ببرند.

 

 

2-عملکرد وزارت کشور است که در واکنش به بروز این اتفاق حاشیه ای تحت فشار و شانتاژ خبری رسانه های معاند، اقدام به اعزام بازرس ویژه به استان لرستان نموده است.

 

نکته قابل تامل این است که اگر وزارت کشور در واکنش به بروز چنین اتفاقاتی این میزان مداقه می کند چرا به مشکلات اصلی استان لرستان نظیر نرخ بیکاری 51 درصد، رشد روز افزون قاچاق مواد مخدر و ضعف در پروژه های عمرانی و صنعتی توجهی نشان نمی دهد؟

 

به وضوح اراده سیاسی و عربده کشی در این ماجرا را می توان فهمید ولی جای تأسف بسیار است برای مسئولان که تشخیص نمی دهند توجه به خواسته های دشمن او را جری تر می کند. اکنون تعجب ما از طیف گسترده  تاثیر پذیری برخی مسئولین کشوری و بعضا استانی از جنجال آفرینی رسانه های معاند است و این مدعا تنها با رصد واکنش رسانه هایی نظیر "بی بی سی" نسبت به لغو سخنرانی جنابتان قابل اثبات است.

 

شایان ذکر است ما نیز از لغو سخنرانی حضرتعالی و شخصیت هایی انقلابی نظیر حضرت آیت الله دری نجف آبادی و آقای دکتر سعید جلیلی مکدریم. اما نکته ای که باید بدان توجه داشت این است که هر آنچه پیش آمده و هر اتفاقی که افتاده نباید دست مایه ای شود برای سوء استفاده ی بیگانگان و اگر اختلافی باشد، یک اختلاف خانوادگی است و باید خانواده بزرگ ایران اسلامی به دور از جنجال و هیاهوی رسانه ای بیگانگان این اختلاف را حل کند.

 

تمامی دلبستگان به نظام از این اتفاق آزرده خاطرند. اکنون خواسته ی ما از شما این است؛ فی الحال که این کدورت خانوادگی پیش آمده بسیار نیکوست تا جنابتان کیاست به خرج داده و این اختلاف را قبل از آنکه عامل افتراق شود با اتخاذ موضعی مستحکم در قبال رسانه های بیگانه خاتمه داده و با روحیه ای انقلابی همانند امام روح الله نقشه دشمنان را نقش بر آب نموده و ثابت کنید که از میراث داران شایسته امام روح الله هستید.

       

و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات