فرماندار بروجرد

لرستان خبر: فرماندار بروجرد گفت: ما بدون توجه به جنجال های رسانه ای به کار خود که همان خدمت به مردم است ادامه می دهیم و این جنجال ها نمی تواند ما را از مسیر خدمت باز دارد.

منوچهرفراقی در گفت وگو با خبرنگار لرستان خبر در بروجرد، اظهار کرد: در روزهایی که جنجال های رسانه های در داخل و خارج کشور قصد ضربه زدن به نظام و دولت تدبیر و امید را دارد، ما بدون توجه به جنجال های رسانه ای به کار خود که همان خدمت به مردم است ادامه می دهیم و این جنجال ها نمی تواند ما را از مسیر خدمت بازدارد.

وی با اشاره به دامن زدن رسانه های بیگانه به این موضوع و عزل بنده افزود: همانطور که قبلا هم اعلام کردم این خبر کذب است و معاون محترم استاندار لرستان هم دیروز از طریق رسانه ها این را اعلام کردند ولی نمی دانم چرا عده ای مدام به شایعات دامن می زنند.

فرماندار ویژه شهرستان بروجرد بیان کرد: به جوسازی های رسانه ای اهمیتی نمی دهیم. چراکه ما سرباز انقلاب و دولت محترم هستیم و این دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به کشور و مردم انجام می دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای حاشیه سازی برای دولت را دوست دارند و نمی خواهند دولت به خدمت کردن به مردم برسد و می خواهند با ایجاد جنجال برای دولت تدبیر و امید مشکل ایجاد کنند که موفق نمی شوند.

به گزارش لرستان خبر از خرم‌آباد، بعد از لغو همایش ملی تبیین شخصیت ملی امام خمینی(ره) در بروجرد که قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی و حجت‌الاسلام سیدهاشم رسولی محلاتی برگزار شود رسانه‌های ضدانقلاب به‌طور وسیع به این موضوع دامن زدند و برای رسیدن به اهداف سیاسی شایعات مختلفی را مطرح کردند که ‌از سوی مسئولان لرستان تکذیب شد.

موج جدید جوسازی رسانه های ضد انقلاب از صبح روز جمعه توسط برخی از رسانه های داخلی و غربی مبنی بر عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان در پی لغو سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در بروجرد شروع شد  که هرچند تا کنون این موضوع از سوی دولت و مسئولان لرستان تکذیب شده ولی دوباره رسانه های ضد انقلاب و اصلاح طلب به آن دامن می زنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات