روایت تازه از لغو سفر سید حسن خمینی به بروجرد

لرستان خبر: نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: جوسازی‌ها و شایعه‌سازی‌های روزهای اخیر در مورد به هم خوردن سخنرانی سید حسن خمینی در شهرستان بروجرد بر مبنای یک دروغ است و رسانه های خاص بیش از دو هفته است بر پایه یک دروغ بزرگ به آن می پردازند.

بهرام بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار لرستان خبر در بروجرد، در مورد جوسازی‌های اخیر در مورد شهرستان بروجرد اظهار کرد: جوسازی ها و شایعه سازی های روزهای اخیر در مورد به هم خوردن سخنرانی سید حسن خمینی در شهرستان بروجرد بر مبنای یک دروغ است و رسانه های خاص بیش از دو هفته است بر پایه یک دروغ بزرگ به آن می پردازند.

وی افزود: آن دروغ بزرگ این است که مطرح کردند عده ای در شهرستان بروجرد سخنرانی سید حسن خمینی را به هم زدند که این کذب محض است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم بیان کرد: من خدمت تمام مردم ایران عرض می کنم از مدت ها قبل قرار بود در روزهای نزدیک به رحلت حضرت امام خمینی(ره) همایش تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) در شهرستان بروجرد برگزار شود که نوه حضرت امام(ره) هم سخنران روز دوم این همایش بود.

وی با اشاره به ولایت مداری مردم شهرستان بروجرد  تصریح کرد: مردم ولایت مدار بروجرد از قبل از انقلاب تاکنون، مردمی انقلابی، مومن و ولایت مدار بوده اند و همواره پشت سر روحانیت، امام(ره) و ولایت حرکت کرده و می کنند و از زمان اعلام حضور نوه امام (ره) منتظر وقوع این رویداد مهم بودند.

بیرانوند با اشاره به دلایل لغو سفر سید حسن خمینی به شهرستان بروجرد عنوان کرد: چند روز قبل از برگزاری این همایش با ورود بازیگران جدید به ماجرا، یک سری ملاحظات تخصصی پیش آمد که با عنایت به این ملاحظات، استاندار لرستان به همراه فرماندار شهرستان روجرد و معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان خدمت نوه امام خمینی(ره) رسیدند و موضوع را مطرح کردند که با صلاحدید و مشورت ایشان سفر نوه امام(ره) به شهرستان بروجرد انجام نشد.

وی با اشاره به ظلم رسانه ها به نوه امام (ره) اظهار کرد: در رسانه ها این گونه القا می شود که با مخالفت عده ای مراسم سخنرانی سید حسن خمینی برهم زده شد که کذب محض است و اصولا سفری انجام نشده است تا سخنرانی منعقد شده باشد و عده ای نظم سخنرانی را مختل کرده باشند و این جوسازی ها دروغ و جفا به نوه امام (ره) است.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی رسانه ها را به امانت داری در قلم توصیه کرد و افزود: جریانات و گروهای سیاسی و رسانه ها باید دقت کنند که قلم آن ها امانت است و باید امانت دار آن باشند و نباید با قلم خود به دروغ ها دامن بزنند.

وی با اشاره به ناراحتی مردم از دروغ پراکنی های روزهای اخیر بیان کرد: مردم شهرستان بروجرد از جوسازی ها و دروغ پردازی های روزهای اخیر آزرده شده اند و در واقع نسبت به مردم بروجرد جفا شده است.

وی دروغ پروازی رسانه ها را سبب اعراض مردم از آنها دانست و افزود: رسانه ها باید توجه کنند که فضای رسانه ای امانت است و اگر دروغ بگویند شاید یک مدت افزایش مخاطب داشته باشند ولی وقتی دروغ آن ها مشخص شود مردم از آنها اعراض می‌کنند.

بیرانوند ظلم به مردم بروجرد را دلیل شکستن سکوت چند روزه خود عنوان کرد و اظهار کرد: در روزهای اخیر سکوت کردم ولی احساس کردم بیش از حد به مردم شهرستان بروجرد جفا می شود و سکوت را شکستم.

وی فشارهای وارده بر مسئولان لرستان در روزهای اخیر را هم راستا بر فشار بر دولت تدبیر دانست و تصریح کرد: به طور قطع استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد که از نیروهای زحمت کش دولت تدبیر و امید هستند در راستای وظایف خود عمل کردند و اگر عده ای به استاندار و فرماندار فشار می آورند در راستای فشار به دولت است که به طور قطع این فشارها از سوی نیروهای اصول گرا نیست.

 به گزارش لرستان خبر از خرم‌آباد، بعد از لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) در بروجرد که قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی و حجت‌الاسلام سیدهاشم رسولی محلاتی برگزار شود رسانه‌های ضدانقلاب به‌طور وسیع به این موضوع دامن زدند و برای رسیدن به اهداف سیاسی شایعات مختلفی را مطرح کردند که ‌از سوی مسئولان لرستان تکذیب شد.

موج جدید جوسازی رسانه های ضد انقلاب از صبح روز جمعه توسط برخی از رسانه های داخلی و غربی مبنی بر عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان در پی لغو سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در بروجرد شروع شد  که هرچند تا کنون این موضوع از سوی دولت و مسئولان لرستان تکذیب شده ولی دوباره رسانه های ضد انقلاب و اصلاح طلب به آن دامن می زنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات