نماینده ولی فقیه در قرارگاه نجف اشرف سپاه:

لرستان خبر- نماینده ولی فقیه در قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه حکومت جهانی امام عصر(عج) است.

 

به گزارش لرستان خبر حجت الاسلام والمسلمین ˈ غلامرضا گودرزیˈ عصر جمعه در هشتمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار و قدرت و با افتخار عمر بابرکت خود را سپری می کند تا با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری این انقلاب به حکومت جهانی امام عصر(عج) متصل شود.

به گفته وی استکبار جهانی از انقلاب ملت ایران خوف و ترس دارد زیرا باعث بیداری سایر ملتهای جهان شده است.

حجت الاسلام گودرزی افزود: برجسته ترین اهداف انقلاب اسلامی کفر ستیزی و استکبار ستیزی است.

وی اظهار داشت: امروز ملت ایران با رهبری مقام عظمای ولایت و رهبری دنباله رو حکومت اسلامی امام خمینی(ره) است و خون پاک شهیدان انقلاب دژی محکم در برابر توطئه های رنگا رنگ دشمنان این مرز و بوم می باشد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان با توطئه های شوم خود در صدد شکست ملت ایران هستند و جوانان این مرز و بوم در معرض جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

وی بیان کرد: جوانان ایران اسلامی با الگو گیری از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس می توانند ایران اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در قرار نجف اشرف سپاه گفت: پیام شهدا برای ملت ایران ولایت مداری است که باید هر روز بیشتر از دیروز به این امر مهم توجه داشته باشیم.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    چــــــــــــــــــــــــی مـــــــــــــــــــگــــــــــــــــی ؟
    من فکر می کردم مقدمه ظهور دولت روحانی یه.

نظرات