رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح این مرز و بوم دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام ˈصادق جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد افزود: فتح خرمشهر و حراست از میهن اسلامی در سایه پیروی از ولایت و تبعیت از رهنمودهای رهبری محقق شد.

 

وی، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و جانفشانی رزمندگان غیور در خلق این حماسه بزرگ، افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان از ابتدای جنگ تا عرصه کنونی مکتوب شود.

 

وی ادامه داد: روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و به فرموده امام خمینی (ره ) فتح ارزشهای اسلامی است که موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و همدلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد.

 

وی افزود: فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح این مرز و بوم دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می شود.

 

عملیات بیت المقدس در 10 اردیبهشت سال 1361 با هدف آزادسازی خرمشهر، پادگان حمیدیه، جفیر، هویزه، حسینیه و بخش های دیگری از میهن اسلامی در سه مرحله آغاز شد و در سوم خرداد همان سال خرمشهر قهرمان را پس از 576 روز اشغال به آغوش وطن برگرداند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات