محسن رضایی در لرستان:

لرستان خبر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام غربی ها در بلوکه کردن دارایی های کشور و همچنین اعمال تحریم های گسترده، تنها با هدف فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی و ممانعت از رشد و توسعه کشور و نظام انجام شده است.

به گزارش لرستان خبر، محسن رضایی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان الیگودرز، ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه احزاب و گروههای سیاسی از دولت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و رفع مشکلات اقتصادی موجود، اظهار کرد: دراین زمینه باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود و با وحدت و همدلی، ضمن حمایت از سیاست های اصولی دولت، شرایط برای رفع مشکلات و عمران و ابادانی کشور را فراهم کنیم.

 

وی به اقدام موثر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال 93 تحت عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اقدامی مهم و موثر از سوی مقام معظم رهبری در راستای رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

 

در اسلام، اقتصاد و فرهنگ از هم جدا نیست

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در دین اسلام، فرهنگ و اقتصاد دو مقوله وابسته و به هم گره خورده هستند و دین اسلام اقتصاد و فرهنگ را جدای از یکدیگر نمی داند.

 

رضایی تصریح کرد: برهمین اساس است که مقام معظم رهبری، راهکار اصلی برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور را تقویت و رشد همسان و هماهنگ اقتصاد و فرهنگ در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی می دانند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: براساس آموزه های دین مبین اسلام، فعالیت های فرهنگی و مذهبی بدون توجه به موضوع مهم اقتصاد ممکن نیست و کار و تلاش برای رشد و توسعه اقتصادی نیز در دین اسلام بدون توجه به مقوله اثرگذار فرهنگ، راه بجایی نمی برد.

 

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق شعار و سیاست محوری سال جاری در حوزه اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: همه مردم و مسوولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و حضور مداوم و اثرگذار در صحنه کار و تلاش، زمینه برای تحقق این شعار و سیاست محوری در سال جاری را فراهم کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی باید در به صورت ویژه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نمود داشته باشد، گفت: تحقق این مهم و کار و تلاش ملی با مدیریت جهادی در حقیقت عامل اصلی و موثر برای رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور است.

 

تحریم های غرب علیه ایران برای ممانعت از رشد و توسعه کشور است

 

رضایی با اشاره به شرایط امروز کشور و جهان، افزود: اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی غرب علیه ایران، حرکتی سیاسی با هدف مقابله با اهداف و ارمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: اقدام غربی ها در بلوکه کردن دارایی های کشور و همچنین اعمال تحریم های گسترده، تنها با هدف فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی و ممانعت از رشد و توسعه کشور و نظام انجام شده است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط امروز، شرایط خاص و حساسی است، گفت: دشمن قصد دارد با اعمال تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی، مانع از رشد و توسعه کشور و نظام شود که راهکار مقابله با این ترفند دشمن، وحدت و همدلی همه احزاب و جریان های سیاسی ، بهره مندی از ظرفیت های داخلی و کار و تلاش با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی توسعه پایدار اقتصادی کشور است

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ، افزود: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به رویکردهای آن براساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، راهکار اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی و سوق دادن کشور به سمت رشد و توسعه پایدار اقتصادی است.

 

وی عنوان کرد: دراین زمینه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور به ویژه قابلیت های نسل جوان و تحصیلکرده و نیروهای نخبه در مسیر رشد و تعالی کشور به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی همه احزاب و جریان های سیاسی ، بهره مندی از ظرفیت های داخلی و کار و تلاش با عزمی ملی و مدیریتی جهادی سبب شکست تمامی ترفندها و توطئه های دشمن می شود، اظهار کرد: دراین زمینه، مهم ترین خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری، حضور مستمر و موثر مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و کار و تلاش جهادی و خالصانه مسئولان برای خدمت به مردم و رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

 

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی، وحدت و همدلی احاد ملت و همراهی و همکاری جریان ها و گروههای سیاسی در راستای حمایت از دولت نقش بسیار مهم و موثری در رفع مشکلات و غلبه بر ترفندها و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با تحقق شعار محوری و سیاست اصولی نظام در سال جاری تحت عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" دارد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات