امام جمعه شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت; دشمنان اسلام و انقلاب از سپاه هراس دارند و به همین خاطر دنبال تخریب آن هستند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام ‌و‌المسلمین حسن ترابی، بعد از ظهر امروز در مراسمی که به‌مناسبت گرامیداشت روز پاسدار برگزار شد، سپاه را یکی از بازوان توانمند نظام نامید.

 

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز سپاه، گفت: یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران که نشأت گرفته از قیام عاشورا است، اتکاء به نیروهای مردمی است.

 

وی با بیان اینکه در سایه این اتکا بود که فرزندان ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب، از ارزش‌های اسلامی و انقلاب حراست کردند، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های حساس نظام از آرمان‌های بنیانگذار آن حراست کرده و دست تعدی متجاورزگران را قطع کردند.

 

وی اظهار کرد: آنان بدون هیچ‌گونه چشم داشت مادی در صحنه‌های انقلاب همواره حضوری فعال داشته و از آن در برابر رویدادها و حوادث داخلی و خارجی حفاظت کردند.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: نیروهای مخلص و متعهد سپاه پاسداران همواره وظیفه حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را به نحو مطلوب عهده‌دار بوده و همه ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام داده‌اند.

 

ترابی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: این نهاد از ابتدای شکل‌گیری تاکنون خدمات شایانی را به کشور ارائه داده و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: نقش سپاه پاسداران در حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه‌ای شاخص است که امام راحل(ره) فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

 

ترابی تصریح کرد: نقش سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور در دفاع از منافع ملی و در راس آن تامین امنیت دفاعی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و پیشبرد اهداف و آرمان‌های آن بر کسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: بر این اساس است که سپاه هراسی در امتداد دو پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی، دشمنان را به وحشت انداخته است.

 

حجت‌الاسلام ترابی افزود: این هراس نشأت گرفته از آگاهی دشمن نسبت به توان و کارآمدی سپاه است.

 

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت و قدرت عظیمی که با اتحاد و انسجام ارتش، سپاه، بسیج مستضعفین و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی به وجود آمده، کارآمدی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را صد چندان کرده است.

 

ترابی تاکید کرد: دشمنان دریافته‌اند که یکی از عوامل مهم شکست سیاست‌ها و راهبردهای آنان در بر‌اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح مقتدر و آگاه کشور است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در ماه پر برکت شعبان، عنوان کرد: این ماه فرصت مغتنمی برای کسب آمادگی روحی و معنوی برای ورود به ضیافت‌الله در ماه مبارک رمضان است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ماه شعبان منسوب به پیامبر اکرم(ص) است، گفت: همگی باید بکوشیم در این ماه به سنت و سیره آن حضرت و خاندان عصمت و طهارت عمل کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات