استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.

به گزارش لرستان خبر، در پیامی ˈهوشنگ بازوندˈ  در خطاب به پاسداران گفت: رشادت ها و حماسه آفرینی های پاسداران انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
 

استاندار لرستان دراین پیام ضمن گرامیداشت سالروز ولادت خجسته سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و نثار صمیمانه ترین دورودها به ارواح طیبه شهدا و امام راحل، می افزاید: حسین (ع) واژه ای به وسعت دنیاست که هر رادمری در طول تاریخ با آن آشناست.
 

به گفته وی، قیام عاشورا چکیده ای از رادمردی های حسین (ع) و ابوالفضل(ع) بود و فرزندان این آب و خاک نیز با دل هایی پاک و سرشار از عشق به کربلا، در کربلای جبهه های ایران اسلامی حضور یافته و ایثارگرانه با نثار جان خویش راه سید شهیدان (ع) را ادامه دادند.
 

بازوند دراین ادامه افزوده است: جا دارد یکبار دیگر روز پاسدار را که این عزیزان همواره در راه دفاع از آرمان ها و اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی نهایت اهتمام و جدیت خود را بکار گرفته و با گوش فرادادن به رهبر و مقتدای خود، زمینه های بالندگی و پیشرفت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی را به ارمغان آورده اند، تبریک گفت.
 

استاندار لرستان در این پیام ، موفقیت همگان در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با بهره گیری از اندیشه بلند امام راحل و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات