عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

لرستان خبر: عضو کمیسون امنیت ملی مجلس گفت: من به نتایج مذاکرات هسته ای 1+5 که قرار است از سوی تیم مذاکره کننده کشور صورت گیرد خوش بین نیستم.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، ابراهیم آقا محمدی امروز در جلسه ایی که در جمع خبرنگاران در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: غربی ها به دنبال مذاکره صحیح با ایران نیستن و فقط در جلسه هایی که با تیم مذاکره کننده ایرانی برگزار می کنند دنبال تنش هستند.

 

وی با اشاره به صنعتی که از سوی کشورهای غربی در جهان وجود دارد افزود : ما منکر صنعت کشورهای غربی نیستیم و از صنعت هم بدمان نمی آید ولی مشکل اصلی کشورهای غربی این است که آنها خود را کدخدا دنیا و بقیه کشورها را به صورت رعیت خود می دانند.

 

آقا محمدی با اشاره به صحبت های مقام های غربی در خصوص کشور ایران تصریح کرد: آنها می گویند مذاکرات ما فقط درباره انرژی هسته ایی نیست بلکه ایران باید درباره موشک های بالستیک، حقوق بشر و تروریست هم  توضیح بدهد.

 

وی اظهار کرد: آنها ایران را که حامی کشورهای مظلوم دنیا است را به عنوان تروریست جهانی می دانند اما واقعیت اصلی این است که آنها خود دارند از تروریست هایی که در مناطق مختلف دنیا هستند حمایت می کنند نمونه آن را می توان در سوریه یافت. 

 

عضو کمیسون امنیت ملی مجلس افزود: ما اگر هر امتیازی را هم به کشورهایی که با تیم مذاکره کننده ما دارند مذاکره می کنند بدهیم باز از ما می خواهند که اسیر شوید و هرکاری را که ما می گوییم انجام بدهید.

 

وی بیان کرد: اگر شما به مذاکرات قبلی نگاه کرده باشید می بینید که آنها گفتن که ما قطعات هواپیما ها را به شما می دهیم ولی حالا که ما از آنها در خواست قطعات هواپیما را می کنیم می گویند هر قطعاتی را که صلاح بدانیم به شما می دهیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات