انتقاد شدید امام جمعه ازنا از عزل و نصب های شهرستان /

امام جمعه ازنا گفت: پذیرفتنی نیست افرادی برای ازنا تصمیم بگیرند که در فتنه 88 نقش داشته و اگر روال به این سمت برود که نیروهای مومن و متدین عزل شوند و افراد معلوم الحال جایگزین آنان شوند بنده استعفا می دهم.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام هراتی مطلق امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام که در مسجد فاطمیه شهر ازنا برگزار شد با بیان اینکه شهرستان ازنا 453 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده افزود: با در نظر گرفتن تناسب جمعیت، این شهرستان در تقدیم شهید به انقلاب اسلامی پیشگام بوده است.

 

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان ولایتمدار و متدین هستند بیان داشت: متاسفانه امروز برخی افراد خدمات مردم این شهرستان به نظام را نادیده می‌گیرند.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه برخی افراد که به موقعیتی دست یافته اند تلاش می‌کنند ریشه انقلاب و نیروهای حزب اللهی و بسیجی را در این شهر بخشکانند اظهار داشت: ما از امام راحل آموختیم که اجازه ندهیم انقلاب به دست نااهلان و نا محرمان بیفتد.

 

وی افزود: مردم به تغییر رای داده اند و ما نیز می پذیریم اما به برکناری مسئولین با نشاط، انقلابی و مومن و انتصاب افراد ضعیف و مسئله‌دار رای نداده اند.

 

حجت الاسلام هراتی مطلق ادامه داد: پذیرفتنی نیست افرادی برای این شهر تصمیم بگیرند که در فتنه 88 نقش داشته و از اعمال خود برائت نجسته اند.

 

وی تصریح کرد: اگر روال به این سمت برود که نیروهای مومن و متدین عزل شوند و افراد معلوم الحال جایگزین آنان شوند بنده استعفا خواهم داد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • دانشجو

    اگر استفا داد شرطه !!!! ایشان تا حالا صدها بار قرار بود که استفعا بدهد ولی نمی دانم چرا به آینده هی موکل میکنه

نظرات