امام جمعه خرم آباد:

امام جمعه خرم آباد گفت: تاریخ هرگز کارنامه سیاه حکام عرب را فراموش نمی‌کند زیرا قضیه فلسطین متعلق به جهان اسلام است.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نماگزاران در خرم‌آباد ضمن قبولی طاعات و عبادات به همه روزه‌داران اظهار داشت: تنها راه نجات مسئله قدس و فلسطین مقاومت و ایستادگی و نابودی کامل رژیم صهیونیستی است که راهپیمایی امروز شما مردم مسلمان موجب امیدواری مردم مسلمان فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی است.

 

وی عنوان داشت: امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم در دنیا است که همین امر به برکت حضور شما مردم مسلمان در چنین راهپیمایی‌هایی است.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: این مشت‌های گره کرده کمر اسرائیل را می‌شکند و این غده سرطانی را از صحنه روزگار حذف می‌کند بنابراین از مجامع بین‌المللی و جهان اسلام می‌خواهیم که در برابر این جنایات صهیونیست‌ها سکوت نکنند و همه تلاش خود را برای نجات مردم به کار بگیرند و به جای حمایت از مظلوم اینگونه از ظالمان حمایت نکنند.

 

*روز قدس فریاد همبستگی مسلمانان دنیا علیه رژیم صهیونیستی است

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه روز قدس فریاد همبستگی مسلمانان دنیا علیه رژیم صهیونیستی است بیان داشت: روز قدس روز میراث گرانقدر امام بزگروار است که با درایت و هوشیاری خود این روز را روز قدس نامید تا قدرت همه مسلمان به رخ دنیا کشیده شود زیرا روز قدس منشأ بیداری مسلمانان در جهان اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: سخنگوی آمریکا اعلام می‌کند ما از حماس می‌خواهیم که موشکی افتاده نشود زیرا جان مردم اسرائیل در خطر است بنابراین ما اعلام می‌کنیم ننگ بر شما باد که چنین برخورد می‌کنید و بدانید که مردم همواره شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنند اما متأسفانه حکام عرب سکوت مرگباری کرده‌اند و نظارت نسل‌کشی‌های فجیح در غزه هستند زیرا 66 سال است از اشغال سرزمین فلسطین می‌گذرد اما در طول این سال‌ها حکام عرب گامی در جهت حمایت از فلسطین برنداشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: تاریخ هرگز کارنامه سیاه حکام عرب را فراموش نمی‌کند زیرا قضیه فلسطین متعلق به جهان اسلام است.

 

وی افزود:آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده است فاجعه بزرگ انسانی است زیرا در هیچ‌کجای تاریخ دیده نمی‌شود اینگونه مدرسه کودکان مورد حمله هوایی و زمینی قرار گیرد و هیچ فریادرسی برای کودکان بی‌دفاع و زنان مظلوم نباشد.

 

* به برکت انقلاب اسلامی 800 نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود

 

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی یادآور شد: نماز جمعه آثار و برکات فراوانی دارد و سنگر پایداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

 

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی مردم، محل بصیرت‌بخشی و حاضر نگه داشتن مردم در صحنه است که امروز نمونه‌ای از آن را همه دیدیده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی 800 نماز جمعه باشکوه در کشور برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه نماز جمعه در استان لرستان از حضور پرشکوهی برخودار است که این از برکت تدین و علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات