نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اثر خبرنگاری در بیان رویدادهای جامعه بسیار بالا است، بنابراین خبرنگاران می‌توانند با بیان واقعیت‌ها از فاجعه‌های انسانی در سراسر دنیا جلوگیری کنند، در حالی که موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها را خبرنگاران به سراسر دنیا نشان داده‌اند و صهیونیست‌ها را مجبور به اعلام آتش‌بس کردند.

لرستان خبر، الله‌یار ملکشاهی شامگاه جمعه در جلسه تجلیل از خبرنگاران لرستانی در خرمآباد ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان لرستان اظهار داشت: خبرنگاران می‌توانند از فجایع انسانی جلوگیری کنند و باید تمام تلاش خود را در این رابطه به کار ببرند.

 

وی با بیان اینکه یکی از وظایف خبرنگاران انعکاس واقعیت‌ها در جامعه است، عنوان داشت: مسئولیت صدق و کذب خبرها را خبرنگاران باید برعهده بگیرند، در همین حال وظیفه نظام و مردم نسبت به خبرنگاران مهم است و مردم باید قدر این افراد زحمت‌کش را بدانند.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من در همین جا اعلام می‌کنم، اگر در مجلس طرح و مصوبه‌ای به نفع خبرنگاران و برای احقاق حق خبرنگاران مطرح شود، با تمام وجود از آن حمایت می‌کنم زیرا خود را مدافع حق خبرنگاران و رسانه‌ها می‌دانم.

 

ملکشاهی یادآور شد: خبرنگاران باید حق نظام را به خوبی رعایت کنند، زیرا در نظام جمهوری اسلامی کارها و اقدامات زیادی انجام شده که خبرنگاران باید آنها را به مردم بیان کنند و به واسطه کار همین افراد است که استان لرستان اگر با گذشته مقایسه شود، معلوم می‌شود پیشرفت‌های زیادی داشته است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های توسعه هر استان مربوط به یک شخص خاص نیست، بنابراین رسانه‌ها باید در حمایت از آنها و گسترش این زیرساخت‌ها در استان تلاش زیادی کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: مهمترین زیرساخت لرستان آب است که باوجود پرآبی این استان متاسفانه لرستان با کمبود آب شرب مواجه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات