فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به حفظ اتحاد بین مسلمانان شیعه و سنی، توضیح داد: حمایت جمهوری اسلامی ایران در راستای اعلام حمایت از مسلمانان مظلوم عراق بوده و اعزام نیروی نظامی از پایه و اساس دروغ است.

لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در آئین همایش ائمه جماعت، امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: وجود برخی اختلاف نظرها در هر طیفی منطقی و طبیعی است.

 

وی اضافه کرد: بسیجیان در صورت بروز اختلاف سلیقه گوش به فرمان روحانیت انقلابی بوده و روحانیون نیز بسیجیان را فرزندان خود دانسته و در صورت بروز برخی اختلاف نظرات جزیی سعه صدر داشته باشند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد ادامه داد: نبود وحدت در مسجد به عنوان مرکز ترویج دین مبین اسلام پسندیده نیست.

 

این مسئول یادآور شد: این روزها در عراق گروهی که نمی‌توان آنها را انسان دانست، تحت عنوان مسلمانی و به نام اسلام فجایع تاریخی را رقم می‌زنند.

 

پاپی‌نژاد عنوان کرد: نظام سلطه پس از اشغال عراق کوشیدند حاکمیت را به دست گیرند در حالی که  برگزاری انتخابات در این کشور، منجر به استقرار حکومت اسلامی شد.

 

وی در تشریح اهداف نظام سلطه در عراق،  اظهار کرد: نظام سلطه گمان نمی‌کرد دولت بتواند امنیت را در این کشور حکمفرما کند در حالیکه حکومت اسلامی توانست به این کشور انسجام دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: پس از تحقق این مهم، طرح ریزی دشمن برای تهدید امنیت داخلی عراق اجرایی شد.

 

این مسئول عنوان کرد: آنها می‌خواستند به افکار عمومی القاء کنند حکومت اسلامی توان اداره کشور را ندارد و زمانیکه انفجارها و حملات انتحاری راه به جایی نبرد، با پشتیبانی همه جانبه گروه تکفیری و تروریستی داعش و اجرای توطئه چند شهر عراق را به تصرف خود درآوردند.

 

وی بیان داشت: یکی از اهداف نظام سلطه این بود که به دروغ بحران عراق را جنگ بین شیعه و سنی لقب دهند.

 

این مسئول، ایجاد درگیری در دو بعد دولتی و مردمی را یکی دیگر از راهبردهای این گروهک عنوان و تاکید کرد: از سویی برخی صحنه سازی‌ها مبنی بر اعزام نیرو، حمایت تسلیحاتی و مالی به این کشور توسط جمهوری اسلامی ایران رخ داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان داشت: مرجعیت دینی کشور عراق با تیزبینی و اشراف کامل بر مسائل این کشور، آنها را رصد کرده و مسلمانان عراقی نیز به رهبری مرجعیت به مقابله با گروهک تروریستی داعش پرداختند.

 

پاپی‌نژاد تأکید کرد: با وجود مرجعیت دینی و حاکمیت اسلامی در عراق و پشتیبانی این ملت، مداخله جمهوری اسلامی ایران در کنترل اوضاع این کشور غیرضروری بوده و ایران اسلامی نیز برنامه ای برای دخالت در امور این کشور ندارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در پایان با اشاره به شبهه‌افکنی برخی سایت‌های غیر رسمی کنترل شده توسط منافقین مبنی بر ضرورت اعزام نیرو از ایران اسلامی به این کشور، متذکر شد: این اقدامات در راستای ایجاد تشنج و تنش در جامعه رخ می‌دهد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات