امام جمعه خرم‌آباد:

لرستان خبر: امام جمعه خرم‌آباد گفت: وحدت، اتحاد و انسجام را باید بیشتر کنیم و نباید کشور 2 قطبی باشد چراکه مردم این را نمی‌پسندند.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت و دهه کرامت به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت:‌ شهادت رجایی و باهنر با عنوان روز مبارزه با تروریست و هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته دولتمردان باید اهداف خود و عملکردشان را برای مردم بیان کنند.

 

وی به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: بارزترین ویژگی این 2 شهید بزرگوار ساده‌زیستی، خدمت به مردم، پایبندی به ارزش‌ها و باورهای دینی بوده است که همین ویژگی‌ها باعث شده این 2 شهید در قلب مردم جای داشته باشند.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: خدمت به مردم و مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر باعث شده که بعد از سال‌ها مردم و مسئولان از این 2 شهید بزرگوار به نیکی یاد کنند.

 

میرعمادی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم بودند و تمام تلاش خود را برای حل مشکل مردم به کار گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: چیزی که باعث شد امروز مردم شهیدان رجایی و باهنر را دوست داشته باشند پایبندی به دین و ارزش‌های دینی بوده است چراکه مردم انسان‌های دین‌دار، باصداقت و با غیرت را دوست دارند.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ مسئولان باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خود قرار دهند و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

میرعمادی تصریح کرد: هفته دولت هر سال فرصتی است که دولتمردان اهداف خود را طی سال‌های آینده و عملکردهای خود را برای مردم بیان کنند همانطوری که مقام معظم رهبری به دولتی‌ها اعلام کردند که باید عملکردها را به مردم اطلاع دهید.

 

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم طی یک سال گذشته کارنامه مطلوبی داشته است، افزود: در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب شخص رئیس جمهور گزارش مفصلی را از عملکرد هیئت دولت طی یکسال گذشته بیان کردند که حقیقتا این عملکرد دولت در یک سال گذشته رضایت‌بخش بوده است.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تلاش دولت در مسائل خارجی، کاهش تورم،‌ مذاکرات هسته‌ای، تحولات عراق، مسائل فلسطین و حمایت از مردم فلسطین و غزه طی یک سال گذشته مطلوب بوده است که باید در این زمینه تشکر کرد.

 

میرعمادی یادآور شد: تلاش خارجی دولت همواره مورد تایید و حمایت مردم و رهبری قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب دولت طی یک سال گذشته طرح تحول نظام سلامت بوده است که این کار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک کار ارزشمند است.

 

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: امروز بیشترین دغدغه‌‌هایی که از سوی مردم بیان می‌شود در رابطه با عزل و نصب‌هایی است که در برخی از جاها نیروهای ارزشی کنار گذاشته می‌شود و مشی اعتدال در این زمینه رعایت نمی‌‌شود.

 

وی گفت:‌ عزل و نصب‌ها باید براساس توانمندی‌ها و اصول منطقی باشد چراکه همه باید به مردم خدمت کنند.

 

باید وحدت را بیشتر کرد، مردم دوقطبی بودن را نمی پسندند

 

میرعمادی گفت: امروز مقام معظم رهبری از دولت و شخص رئیس جمهور حمایت می‌کند که این یک سرمایه بزرگی است و می‌تواند برای خدمت بهتر به مردم کمک کند.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی‌های خود از دولت حمایت کرده تا دولت بتواند به مردم خدمات بهتری ارائه دهد.

 

وی به روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: حوادثی که در عراق، سوریه، افغانستان و ... رخ می‌دهد این مطلب را به دنیا ثابت کرده است که آمریکا تروریست‌پرور است و حاکمان آن از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

 

میرعمادی یادآور شد: امروز برای دنیا ثابت شده که ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با تروریسم است و سرمداران آمریکا با تروریست‌ها همدست هستند.

 

وی ولادت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصتی است تا ما بتوانیم جایگاه ولایت را در بین مردم تبیین و نقش ولایت را مشخص کنیم.

 

امام جمعه خرم‌آباد همچنین به گرامیداشت هفته حج اشاره کرد و گفت: حج کنگره عظیم مسلمانان است و در واقع باید گفت حج نماد وحدت امت اسلامی است که عظمت و قدرت مسلمانان را به نمایش می‌گذارد.

 

وی گفت:‌ اگر به وحدت و قدرت مسلمانان در حج توجه می‌شد امروز مسلمانان گرفتار داعش و رژیم صهیونیستی نمی‌شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات