ظهر امروز /

لرستان خبر: مردم شهرستان دورود ظهر امروز پس از پایان نماز جمعه در حمایت از پیروزی مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی از محل مصلی نماز جمعه تا میدان امام رضا (ع) راهپیمایی کردند.

لرستان خبر، نمازگزاران شهرستان دورود که در این مراسم حاضر بودند، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از ستمگران جهان اعلام کردند.

 

حجت الاسلام سید محمد رضا طباطبایی نسب مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه جدید شهرستان دورود، حجت الاسلام حسین رجایی‌پور امام جمعه پیشین شهرستان دورود، ماشاءالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان دورود و جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و شهرستان دورود در این مراسم شرکت و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

بسیجیان گردان‌های امام حسین و قدس با لباس‌های مخصوص و سربندهای لبیک یا قدس در این مراسم شرکت و پرچم‌های ایران، حزب الله و فلسطین را در دست داشتند.

 

در پایان این مراسم راهپیمایی که در پایان نماز جمعه امروز شهرستان دورود برگزار شد، قطعنامه‌ای در حمایت از مظلومان جهان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در باریکه غزه قرائت و حاضرین با سردادن تکبیر موافقت خود را با آن اعلام کردند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات