امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: هیچ قدرتی در دنیا جرات تعرض به ایران را نداشته و در صورت حمله با پاسخ قاطعانه، سازنده و کوبنده ملت و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

لرستان خبر، حجتالاسلام و المسلمین حسن ترابی ظهر امروز در آیین رژه نیرو‌های مسلح در این شهرستان اظهار داشت: ملت سرافراز و قوای مسلح ایران به مراتب قدرتمند و نیرومندتر از گذشته تسلیم هیچگونه تهدید در برابر دشمن نمی‌شوند.

 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجارب گران سنگ دوران دفاع مقدس با اراده‌ای راسخ و پولادی برای پیشرفت مادی و معنوی کشور ایران محکم ایستاده‌اند.

 

حجتالاسلام و المسلمین ترابی تاکید کرد: صبر، مقاومت و پایمردی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود بوده است.

 

وی اظهار کرد: روحیه ایثار، فداکاری، جان بازی در راه حق و حقیقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس راز و رمز پیروزی ملت ما بر مجموعه استکبار جهانی است.

 

امام جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: نقش ایستادگی، استقاومت و مقاومت رزمندگان غیرتمند در نیروهای مسلح در خنثی کردن توطئه‌های جدید دشمن غیر قابل انکار است.

 

ترابی بیان داشت: ملت بزرگ ایران و رزمندگان پرتلاش در ارتش و سپاه جان بر کف و بسیج مستضعفان لحظه‌ای از مقاومت دست نکشیده و سرانجام شهد شیرین پیروزی را چشیدند.

 

وی یادآور شد: بازی نمایشی آمریکا و حامیانش برای مبارزه با گروه تروریستی داعش چیزی جز فریب افکار عمومی در خصوص تربیت و آموزش گروه تروریستی داعش نیست.

 

امام جمعه شهرستان بروجرد اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مظلومان عالم بوده و آنها را در مقابل توطئه‌های گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کند.

 

ترابی افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود نیروهای مسلح در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی از موجودیت ایران اسلامی دفاع می‌کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات