فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

لرستان خبر: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: گفتمان مقاومت دستاورد دفاع مقدس است که باید این گفتمان را زنده نگه داریم. باید مراقب فرهنگ مهاجم غرب باشیم، اگر در مقابل این فرهنگ غفلت کنیم، تمام داشته‌های خود را از دست می‌دهیم.

لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که توسط بسیج کارمندان شرکت گاز استان لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یکی از دستاوردهای جنگ جهانی دوم نام برد و گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس یک سال در مقابل تجاوز عراق جنگیدیم و هفت سال نیز برای راندن متجاوز به مرزهای خود، تعیین کشور متجاوز و گرفتن خسارت ایستادگی کردیم.

 

وی با بیان اینکه اگر امروز دنیا از انجام جنگ زمینی پرهیز می‌کند، به خاطر مقاومتی است که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داد، عنوان داشت: امروز موازنه قدرت در دنیا در حال جابجایی است و کشورمان به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در حال پوست‌اندازی است.

 

سردار کشکولی با بیان اینکه 70 سال است که از وقوع جنگ ظالمانه جهانی دوم می‌گذرد، اما با این حال شاهدیم که برخی کشورها با فیلم، سریال و تمثیل از قبل این جنگ دنیا را چپاول می‌کنند، گفت: گفتمان مقاومت دستاورد دفاع مقدس است و با این گفتمان توانسته ایم که پیام انقلاب اسلامی را به جهان اسلام و نقاط مختلف دنیا صادر کنیم.

 

وی مسئولیت‌ها را ابزار و قدرتی برای خدمت به مردم، انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: هیچ کس حق ندارد که از فرصتی که نظام برای خدمت به مردم در اختیار آنها نهاده است، در راستای منافع شخصی، حزبی و گروهی استفاده کند و اگر چنین کند، خیانت کرده است.

 

وی دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر ما در مقابل صدام ایستادگی کردیم، به خاطر این بود که نمی‌خواستیم زیر بار ظلم برویم، البته الان هم که صحنه

 

جنگ از نظامی به جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تغییر یافته است، زیر بار ظلم نمی‌رویم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: هیچ کدام از شهدا دغدغه مالی، باندی، حزبی و گروهی نداشتند و تنها در راه خدا و برای دفاع از ناموس خود می‌جنگیدند.

 

سردار کشکولی از شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یکی از دستاوردهای جنگ جهانی دوم نام برد و تصریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس یک سال در مقابل تجاوز عراق جنگیدیم و هفت سال نیز برای راندن متجاوز به مرزهای خود، تعیین کشور متجاوز و گرفتن خسارت ایستادگی کردیم.

 

لازم به ذکر است که در این مراسم از خانواده معظم شهید مهرداد جهان پناه شهید شاخص بسیج کارمندان استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات