فرماندار ویژه بروجرد:

لرستان خبر: فرمانداری ویژه بروجرد گفت‌: داعش امروز این جنایات را انجام می دهد و ‌صدای الله اکبر و لااله الاالله را فریاد می زند که به دنبال ضربه زدن به نام اسلام و مکتب اسلامی است.

لرستان خبر، رضا آریایی ‌در جلسه غدیر که در شهرستان بروجرد با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز داعش دست به جنایات تروریستی می زند و آن را برای خود افتخار تلقی می کند این درحالی است که این اقدامات افتخار نیست بلکه ضلالت گروه تکفیری است.

 

فرماندار ویژه بروجرد عنوان کرد: دنیا با اقدامات اخیر داعش در مورد اسلام چه می گویند و امروز وظیفه شرعی ایجاب می کند که نام اسلام را زنده سازیم‌ و نسل جوان را از انحرافات دینی از سوی دشمن آگاه سازیم و با آن مقابله کنیم.
 

آریایی تصریح کرد: گروه تکفیری داعش700 نوجوان را به گلوله بسته که سکوت جهان در مقابل اقدام تروریستی داعش  سکوتی شرم آور است، داعش امروز اسم اسلام را با تصاویر جنایات ضلالت بار خود به نمایش می گذارد، این اقدامات ازسوی داعش اسفناک بوده و البته داعش سبب رسوایی دنیای غرب شده است

 

‌وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش با استفاده از اساتید مجرب در زمینه غدیرشناسی برنامه های بیشتری را انجام دهد افزود: از سوی اساتید مجرب دانشگاها و آموزش و پرورش نسل جوان رادر زمینه مسائل دینی  آگاه سازی کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات