امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: در ناامنی های موجود در سوریه و عراق، جمهوری اسلامی به عنوان جزیزه ثبات از امینت بالایی برخوردار است و این امنیت با تلاش نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) بدست آمده است.

لرستان خبر، حجت الاسلام 'حسن ترابی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی و سالروز تاسیس وزارت اطلاعات ، امنیت را یکی از مسایل مهم برشمرد و افزود: چند ماه است که مردم مسلمان عراق با بحران نا امنی از سوی نیروهای تروریست داعش مواجه اند و چهار سال است سوریه در آتش بحرانی که آمریکا و کشورهای همپیمانش برپا کرده اند ، می سوزد.

 

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی، انهدام شبکه تروریستی دانشمندان هسته ای، مبارزه با باندهای بزر گ مواد مخدر، تعطیلی مراکزی که دنبال دامن زدن به اختلافات مذاهب تحت عنوان شبکه های شیعی بودند، جلوگیری از نفوذ افراد نامحرم در ارکان نظام و دادن اطلاعات صحیح در عرصه های مختلف برای تصمیم گیری در کلان کشور را از جمله فعالیتهای سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه بحران در عراق اشاره کرد و گفت: در این هفته در عراق و سوریه گروههای تروریستی با فعالیتهای خود باعث کشته شدن مردم مظلوم و بی دفاع عراق شدند و این در حالیست که اقدامات آمریکایی ضد داعش به صورت نمایشی ادامه دارد.
 

وی اظهار داشت : امروز مردم کوبانی در حال مقاومت با دست خالی هستند و ده ها هزار نفر از مردم این شهر آواره شده و پشت مرزهای ترکیه هستند و اجازه ورود به ترکیه ر ا ندارند.
 

امام جمعه بروجرد در ادامه ماه ذی الحجه را ماه ولایت دانست و افزود: عید غدیر از بزرگترین و عظیمترین اعیاد است و در ارزش و عظمت عیدی در اسلام به عید غدیر خم نمی شود و این روزی است که از طریق حادثه غدیر افراد می توانند به کمال برسند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات