فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر از غیبت برخی مدیران ادارات پلدختر در جلسات فرمانداری انتقاد کرد وافزود: مدیران کل استانی، مدیرانی که به جلسات فرمانداری اهمیتی نمی دهند و به خود اجازه می دهند در مهمترین جلساتی که دولت روی آن تمرکز و حساسیت دارد غیبت کنند را رصد و با آنها برخورد کنند و از تمام ظرفیت و توان قانونی برای برخورد با آنان استفاده می شود.

لرستان خبر، قدرت اله ترابی نژاد روز سه شنبه در جمع مدیران ادارات شهرستان پلدختر گفت: مایه تاسف است که جلسه شورای اداری که از جلسات مهم محسوب می شود به رغم دعوت کتبی عده ای از مسوولان غایب جلسه بودند .
 

وی افزود: جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر از سوی برخی مسوولان ادارات و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته و توجهی به اهمیت برگزاری جلسه نکردند و تنها بخشی از مدعوین در جلسه حضور پیدا کرده اند.
 

وی با بیان این که مدیران برای ارایه خدمات به مردم انتخاب شده اند گفت: برخی از مدیران و مسوولان دستگاه های دولتی با وجود ارسال دعوتنامه کتبی در جلسه شورای اداری حضور پیدا نمی کنند که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.


فرماندار پلدختر گفت: برخی از مدیران و روسای ادارات مدعی هستند که دعوت نامه به دست آنها نرسیده است چنانچه این ادعا صحت دارد چرا موضوع را از طریق فرمانداری شهرستان پیگری نکرده اند.
 

وی با بیان این که بارش های شدید و رگباری و سیل آسا در شهرستان پلدختر خسارات فراوانی بر جای گذاشت ، بر لزوم آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و پیشگیری از خسارات احتمالی سیل رودخانه کشکان تاکید کرد.



'ترابی نژاد' با بیان این که اطلاع دقیقی از جزییات خسارات وارده به بخش های مختلف در دست نیست افزود: گروه های مختلف کارشناسی به منظور بررسی خسارت های ناشی از سیلاب به مناطق آسیب دیده اعزام شدند
 

وی تصریح کرد: بلافاصله ستاد مدیریت بحران شهرستان در شب گذشته تشکیل شد و هماهنگی های لازم برای انجام کارها بین اعضای ستاد صورت گرفت.
 

فرماندار پلدختر گفت:متاسفانه در بارندگی ها و سیلاب شب گذشته 'کاظم صفرزاده' معلم پلدختری و سه دانش آموز وی به نام های ' امین قوچی' سال سوم متوسطه برق صنعتی، 'وحید سپهوند' دوم انسانی و' امین رحیمی' دوم تجربی در شوراب غرق شدند که هنوز جسد این افراد پیدا نشده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات