ضرب و شتم طلبه آمر به معروف در لرستان/

حجت الاسلام محسن میرزایی طلبه خرم آبادی شامگاه پنجشنبه در حالیکه مشغول امر به معروف به صورت زبانی بودند با حمله 4 نفر از اراذل مواجه می شوند و با قمه به سمت وی حمله می کنند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام محسن میرزایی(بهرامی) طلبه خرم آبادی شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد با صحنه ای غیراخلاقی روبه رو شده که به نزدیک ماشین فرد انجام دهنده آن عمل غیراخلاقی رفته و تذکر لسانی می دهد.

 

 بعد از تذکر لسانی این طلبه  چند نفر از اراذل به طلبه حمله کرده و یک نفر از پشت وی را گرفته و چند نفر دیگر با قمه حمله می کنند و قصد وارد کردن ضربات قمه به سمت قلب این طلبه آمر به معروف را داشتند که وی دست خود را سپر کرده و مانع اصابت ضربات به قلب خود می شود.

 

بر اثر شدت جراحات طلبه آمر به معروف به بیمارستان منتقل شده و مورد عمل جراحی قرار می گیرد که تاندون دست وی پاره شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

 

حجت الاسلام میرزایی(بهرامی) در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: متاسفانه در زمان وقوع این حادثه هیچ نیروی انتظامی وجود نداشت و تاکنون هم سراغی از ما نگرفتند.

3 (3)

وی افزود: متاسفانه در کشور فضای امر به معروف را که امام حسین(ع) به خاطر ان قیام کرد نادیده می گیرند و مسئولان هم اهمیتی نمی دهند تا اراذل و اوباش هر کار ی می خواهنذ انجام می دهند.

 

طلبه آمر به معروف لرستانی گفت: شما می دانید که چند وقت پیش شهید خلیلی به خاطر امر به معروف شهید شدند و ما همه تا همیشه این وظیفه خطیر را دنبال می کنیم چون خط  و راه امام حسین (ع) است.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    خدا راه نجات رو به هممون نشون بده. قبلش یه چشم بابصیرت بدی راضی هستیم.

نظرات